6 Ekim 2015 Salı

FERONYA HOTEL #RENGINI_BUL ETKINLIĞI (HAYATIMAKYAJLA.COM VE BIRBUKETKOZMETIK.COM)


Merhabalar,

3 Ekim Cumartesi günü Taksim Feronya Otelde gerçekleştirdiğimiz etkinliğimiz ile ilgili detayları sizlerle paylaşmak istiyorum. #Renginibul eventi için mekan görüşmeleri yaparken Sevgili Yasemin Hanım karşımıza çıktı görüşmeye gittiğimizde ilk kapıdan girişte otelin sıcaklığını hissetmek bizim için çok keyifliydi.

Hizmet sektöründe çalışıyorsanız insanlara verdiğiniz enerji gerçekten çok önemlidir. Feronya Otel çalışanları bu tanıma o kadar çok uyuyor ki resepsiyondan mutfağına kadar bizlere o kadar yardımcı oldular ki sanki kendi organizasyonları gibi ellerinden gelen özveriyi bizler için sergilediler.

                                                                💜💜💜💜💜💜💜💜

Bir davet düzenlediğiniz en önemli unsurlarından bir tanesi verilen ikramlardır. Feronya Otel bu konuda bize çok büyük destek oldu. Sanırım en önemlisi benim için ikramların aynı gün hazırlamış olmalarıydı. Hepsi taze ve el emeklerinden oluşuyordu, bizim için çok uğraşmışlardı.




Macaronlar şahane olmuştu gerçi sanırım bütün tatlardan bir tane yeme şansım olmadı :) Etkinlik sahibi olduğumuz için sürekli koşturma içerisindeydik. Bu güzel ikramlıklar için tekrar çok teşekkür ederiz.



                                                              💜💜💜💜💜💜💜💜

Özellikle toplantı salonuna bayıldığımı söyleyebilirim, o kadar ince düşünülmüş ki alan olarak zaten çok geniş olmasının yanında kapıdan girdikten sonra dinlenme koltukları hafif çalan müzik sizi mest ediyor. Toplantının olduğu yer ile bekleme kısmı çok şahane ayrılmıştı. Projeksiyon, konuşma kürsüsü ve masalar düşünülmüş ince detaylardı.


                                                           💜💜💜💜💜💜💜💜

 Canım kardeşim Buket ile bu işi yaptığım için çok mutluyum. Önemli olan çok iyi bir dost kazandım  hemde muhteşem bir etkinliğe birlikte çalışarak imzamızı attık.


                                                            💜💜💜💜💜💜💜💜

Son olarak Feronya Otele Yasemin Akın'a teşekkür ediyorum. İyi ki sizin gibi mükemmel bir insanla çalışma fırsatımız oldu. Destekleriniz ve bizler için yaptığınız iyilikler için çok teşekkür ediyoruz.

Veeeeeeeeeeeeee videomuz yayında izlemek için tık tık ;))





20 yorum:

  1. mekandan ikramlara, gösterdiğiniz dostluktan hediyelerinize kadar her şey harikaydı canım elinize sağlık çok teşekkürler tekrardan sevgiler .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutlu bir gün geçirmenize çok sevindim en önemlisi bu bizim için :)

      Sil
  2. Canım herşeyin özveriyle hazırlandığı ve doğru bir işbirliği ile Buket ve sen harika bir iş çıkardınız.
    Ben şahsım adına sizlerle yine birlikte olmaktan ve yeni kişilerle tanışmaktan çok memnun oldum ❤
    Otelden, bizlerle birlikte olan sponsor firma yetkililerine ve ortama enerjisini katan güzel yürekli blogger dostlarıma, an ve an tüm günümüzü objektifiyle ölümsüzleştiren Sim'e, hediyeleri ile bizleri buluşturan tüm sponsorlara teşekkür ediyorum. En önemlisi sen ve Buket'e güzel dostluğunuz, bizleri mutlu etmek adına yaptığınız tüm uğraşlarınız, çabalarınız için teşekkür ediyorum.
    Öpüyorum ikinizi de 💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu canım benim çok teşekkür ederim ....

      Sil
  3. postu okudukça keşke uğrasaydım yanınıza dedim ve arabanız hazır diyen kadını boğmak istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah gamzecim ah o kadın var ya zamanlaması hiç olmamış bir daha ki sefere umarım :))

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor her şey, ınstagramdan keyifle takip ettim :)
    Başarıların daim olsun tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım güzel baktığın için güzel görürsün her zaman teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Tadı damağımda kaldı :)) emeğinize sağlık herşey için çok uğraşmışsınız. Feronya otele tekrar teşekkürler güler yüzleri ve misafirperverlikleri için. Herşey çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucum tatlı düşüncelerin için çok teşekkür ederim :))

      Sil
  6. Videonu izledim harika olmuş gerçekten tekrar tebrikler

    YanıtlaSil
  7. herşey harika olmuş ellerinize sağlık
    cicilerinizi de iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  8. Ebru'cum harika bir gün yaşattınız bize, çok eğlendik yaaaa :) ama otelin kibarlığı yadsınamaz gerçekten süper bir seçim olmuştu ve sponsorlar, ikramlar, sizin cana yakınlığınız herşey mükemmel ötesiydi, tekrar ellerinize sağlık tatlım :) muck muck muck kalp kalp kalp ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende yardımların için çok teşekkür ederim öpüyorummmmm

      Sil
  9. Bir daha olsa yine o koca bavulu taşırdım :)): harika bir gündü canım sizlerle olmak çyle iyi geldi ki herşey muhteşemdi tek tek düşünülmüş ince detaylar tam size yakışacak bir etkinlik oldu ellerinize sağlık tekrardan ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca çok teşekkür ederim emeklerin ve yardımların için iyi ki geldiniz gerçekten çok eğlendik hep beraber öpüyorum kocamannnn :))

      Sil
  10. süperdiniz kızlar, başarılarınızın devamını dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ebru'cum çok başarılı,harika bir organizasyondu.İkinizi de tebrik ederim.Emeğinize sağlık canım :))

    YanıtlaSil