27 Ekim 2015 Salı

Kolay Randevu ile Mehmet Tatlı Kuaför Deneyimi


Merhabalar,

Bu gün sizlere hayatınızı kolaylaştıracak şahane bir deneyimimden bahsetmek istiyorum. Kuaför eşittir bayanlar diye düşünürsek ve bu konuda bizi en sıkışık zamanımızda acaba gideceğimiz kuaförde yer var mı acaba ne kadar beklerim gibi sıkıcı sorularla kafamızı meşgul ettiğimizi biliyoruz. Hayatımızın artık her saniyesinin bile ne kadar önemli ve ne kadar hızlı geçtiğini ayrıca zamana karşı bir yarış içerisinde olduğumuzunda farkındayız. Bu konuda en azından güzellik için içinizi rahatlatacak şahane bir site ve uygulama ile bizlere birlikte olan Kolay Randevu Sisteminden sizlere bahsetmek istiyorum.

Kolay Randevu sisteminin aşağıda App olan versiyonunu görebilirsiniz. Yani evde değilsiniz ve siteye giriş yapamıyorsunuz, kuaförünüz ve almak istediğiniz hizmet telefonunuzda ve bu işlemi 2 dakikada halledebiliyorsunuz.

Ben nasıl mı yaptım :) Sisteme girdiğimde hemen ismimi soyad ve telefon numaramı girerek üye oldum daha sonrasında bu üyeliği aktif etmem için bir sms aldım ve sisteme giriş yaptığımda artık Kolay Randevu üyesiydim. İlk işlem bu kadar basit daha sonrasında gideceğim kuaförü araştırmaya başladım Trump Towers Mehmet Tatlı'yı buldum ve randevumu aldım. Bu konuda bir dip not geçmem gerekirse, oturduğunuz lokasyona göre arama yapabiliyorsunuz ayrıca yapmak istediğiniz işlemin ücretini ve kimin bu işlemi yapmasını istiyorsanız o kişiyi seçebiliyorsunuz. Tercih size kalmış ;)



Sistemi anlattıktan sonra bu deneyimimi sizlerle paylaşmak ve Mehmet Tatlı Kuaförden bahsetmek istiyorum. 

Benim bir kuaförde en dikkat ettiğim en öncelikli hijyendir büyük ihtimalle sizinde bu şekilde olduğunu düşünüyorum. Aşağıdaki resimde görmüş olduğunuz gibi ben test ettim ve gayet başarılılar. Ayrıca bence artık her kuaförde olması gereken bu rahat koltuklarda size saçınız yıkanırken çok büyük rahatlık sağlıyor.


CND markasının ojelerini daha önce denemiş biri olarak bence marka olmuş bir kuaförde olması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Trump Towers Mehmet Tatlı kuaförün bir diğer özelliği bay ve bayan salonlarının yan yana olması bence bir erkek bakımlı olmalı ;) kendine özen göstermeli işte bence erkeklerinde mutlaka uğraması gereken bir solan diyebilirim.


Sadece gelin makyajı yada günlük makyaj yapmıyorlar. Son zamanlarda moda olan kaş kontörü kıl tekniği ile muhteşem kaşlar tasarlıyorlar. Bende hemen bir tane yapılırken fotoğraf almaktan kendimi alamadım :)



Genelde en iyi saç bakım markaları ile çalışmaktalar bu konuda aşağıdaki resimde görmüş olduğunuz gibi Kerastase ürünleri en başta geliyor. Dilerseniz  Kerastase ürünleri ile uygulama  yaptırabiliyorsunuz, yada ürünleri kendilerinden temin edebiliyorsunuz.


Böyle bir kuaföre geldiğinizde size sunulan hizmette bir başka oluyor tabiki resimde anlaşıldığı gibi meyve saatiniz var :) şahane değil mi ? İşlerini yapan iyi bir ekipleri var müşterilerine duydukları saygı ve güler yüz ile kesinlikle diğer rakiplerinden her zaman bir üst seviyede olacaklarını düşünmekteyim.


Şimdi gelelim saçlara ben kesim yaptırmak istiyordum. Açıkçası saç kesim konusunda alışkanlıklar vardır ve bu tabuları yıkmak ve bilmediğiniz bir kuaförde acaba soruları hep kafanızı karıştırır. İlk kez bu çılgınlığı Mehmet Tatlı Kuaförde yapmış olabilirim :) Sonuç aşağıdaki gibi şahane oldu ne kadar şanslıyım. Bu konuda dikkat edilmesi gereken önemli bir konu saçlarınızı hangi materyal ile kestikleri yani ustura kullanılması bence doğru değil, ve Mehmet Tatlı kuaför her zaman makas kullanıyor. Buda şunu gösteriyor ki gerçekten bu işte tecrübe sahibi olan profesyonel bir ekiple çalışıyorlar. Makas hem saçlarınıza zarar vermiyor hemde incelme yapmıyor.

Yazımın sonuna gelirken teşekkür etmeyi unutmuyorum. Mehmet Tatlı, Umut Tatlı ve ekibine çok teşekkür ediyorum. İşte aşağıda bu konuda bizlere emeği geçen herkese çok teşekkür ediyoruz.

Not: Renginibul etkinliğimizin şahane sponsoru olan Kolay Randevuya'da tekrar teşekkür ederiz.



12 yorum:

  1. Harika olmuş saçlar, güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  2. süper bir uygulamaymış, özellikle kuaföre gidip saçlarını yapmasını istediğin kişinin sırada bekleyen 3-4 müşterisi olduğunu görüp sırada beklemek inanılmaz sıkıcı oluyor, o nedenle hem saati hem de yapacak kişiyi seçebilmek çok iyiymiş. Bu arada saçlarda süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. hepinizin saçı şahane olmuştu cumartesi gününü iple çekiyorum ama ben makyaj yaptıracağım bakalım nasıl olacak :-)))

    YanıtlaSil
  4. gerçekten harika bir gün geçirmişsiniz, ben yoğunluğumdan dolayı gidemeyeceğim ama özendin vallai Orada ki herkesin ellerine sağlık saçlar harika gözüküyor. Sende çok güzel gözüküyorsun..:))

    YanıtlaSil
  5. meyve ikram olayına ayrıca bayıldım güzel bir gun olmuş ;)

    YanıtlaSil
  6. saçlarınız süper, bu uygulama özellikle şehir hayatında koşturan kadınlar için iyi bir fırsat olmuş...

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuşsunuz fıstıklar 💇🏻 hepinize bayıldım :))

    YanıtlaSil
  8. Saçlarharika olmuş canım güle güle kullan:) Mehmet Tatlı kuaförü hep duyardım en kısa zamanda bende gideceğim:)

    YanıtlaSil
  9. saçlarına bayıldım <3<3 kuaförün ilgi alakası ayrı bir olay zaten yazından sonra hemen uygulamaya üye oldum büyük kolaylık gerçekten :)

    YanıtlaSil
  10. Ya tatlım saçlarına bayıldım, gerçekten çok profesyonel ve güler yüzlü bir ekip var orda :) öptüm

    YanıtlaSil