13 Ekim 2015 Salı

Note Cosmetics Ürünleri #güzelliğimizannemizden


Merhaba Arkadaşlar,

Note markasını hepimiz çok iyi biliyoruz. Bu güne kadar denediğim en iyi ürünlere kavuştum diyebilirim. Sevgili Ümmühan'ın etkinliğinde hediye edilen bu şahane ürünlerden bahsetmek istiyorum. Her zaman ki gibi ne yazık ki renkleri gösteremesem bile düşüncelerimi paylaşmak isterim.

Öncelikle glosstan başlamak istiyorum, ben genelde çok sevmem yapış yapış olduğu için lakin note mat bitişli glossları ve yapısal olarak kalıcılığı olan şahane bir ürün çıkartmış. Eğer denemediyseniz şiddetle tavsiye ederim.

Fondötenini henüz kullanamadım o yüzden çok fazla yorum yapamayacağım.

Gelelim kalem şeklinde ki göz farına benim şansıma altın rengi çıktı ve ben özellikle kış aylarında bu renklere bayılıyorum. Dağıtımı kolay yumuşacık yapısı ile benim kalbimi kazandı.

Note Kozmetiğe ürünlerle #güzelliğimizannemizden etkinliğine destek verdiği için çok teşekkür ederiz.

Sevgiler,
Ebru

1 yorum:

  1. note'un bu fondötenini ben çok seviyorum bitirmek üzereyim hatta :-))

    YanıtlaSil