15 Ekim 2015 Perşembe

#Renginibul Etkinliği Sponsorları-1



Merhaba Arkadaşlar,

İnsanın kendi etkinliği anlatması ayrı bir keyif :) Bu yazımdan etkinliğimize katılan sponsorlarımızın bir kaçından bahsetmek istiyorum. Diğer ürünlere başka bir yazımda devam edeceğim. Yukarıda görmüş olduğunuz şahane bardakları @onyüzbinbaloncuk isimli instagram kullanıcısı Ankara'dan bizlere gönderdi. Bu ürünleri Sevgili Ümmühan bizim için getirdi, kendisine ayrıca çok teşekkür ederim.


Gelelim aşağıdaki ürünleri tanımaya içlerinden kullandıklarım var tabiki onlarla ilgili kısa kısa yorumlar yapacağım, demediğim ürünler hakkında yorum yapmayı sevmiyorum. O yüzden kullandıkça size blogumda ürünlerden bahsedeceğim.

Aşağıda görmüş olduğunuz ürün bize Dermokozmetik.com 'dan geldi . Şahane seyahat makyaj çantası ve içerisinde Nuxe markasının duş jeli ve Murad markasının yüz temizleme kremi var. Kendilerine desteklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.



Bir diğer ürün Topicrem markasının aşağıda gördüğünüz yüz temizleme suyu bu aynı zamanda makyajlarınızı çok rahatlıkla çıkartabileceğiniz gerçekten boyut olarak sizi tatmin edebilecek derecede büyük ve kullanışlı. Henüz denemedim ama cilt doktorlarıda hastalarına bu ürünü tavsiye ediyormuş onu öğrendim.


Dermokil markasını ve ürünlerini mutlaka eczanelerde görmüşsünüzdür. Ben daha önce el kremini ve yüz temizleme jelini kullanmıştım. Memnun kaldı özellikle maskesini ve sütünü çok merak ediyordum. Onlarıda kullandıktan sonra sizlerle paylaşacağım.


Aşağıdaki ürünü S&M Kozmetik gönderdi İnstagrada @Evinalparis ürünlerine bakabilirsiniz. İçerisinde Plecantal var henüz dememiş olduğum için yorum yapamıyorum kendilerine çok teşekkür ediyoruz.

 Kremlerden gitmişken Limonian kore markası ve ürünleri inanılmaz derecede harika daha önce kore markalarını deneyen kişiler hem markayı hemde kaliteli ürünlerini çok iyi biliyorlar. Etkinliğimizde Aşağıda görmüş olduğunuz Silk Body Peeling denedik ve vücuttaki bütün ölü deriyi yok edip yenileme sağlıyor. En çok severek kullanacağım ürün diyebilirim.


Hc Hair Care markasını artık çoğumuz kulandık ve bu saç yağı bu benim ikinci kutum olacak. Saçlara verdiği sağlıklı görüntü ve yapısını korumasını ben çok seviyorum. Hatta annemede bir tane aldık kendilerine çok teşekkür ediyorum bu complex bakım ile ilgili daha önce yazı yazmıştım geçmiş yazılarımdan inceleme yapabilirsiniz. Bu ürünü saçbakım.com 'dan alabilirsiniz.


7 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan hepsi çok kaliteli

    YanıtlaSil
  2. o resimli bardaklar benim için çok anlamlı ve harika bir hediye oldu baş köşede duruyor evde .-)))

    YanıtlaSil
  3. Her bir ayrı güzel canım.Mutlulukla kullan hepsini :))

    YanıtlaSil
  4. Her bir ayrı güzel canım.Mutlulukla kullan hepsini :))

    YanıtlaSil