19 Ekim 2015 Pazartesi

Dermadolin Ürünleri #güzelliğimizannemizden


Merhabalar,

#Güzelliğimizannemizden etkinliğinde Dermadolin ürünleri ile bizlerle birlikteydi.  Yaklaşık bir sene önce kullanmaya başladığım su bazlı vücut losyonunu hala kullanmaktayım. Genelde güneşten sonra cildi nemlendirmesi ve ferahlatması gerçekten çok başarılı. Dayım benden görüp hemen aldı yaz aylarında yazlıkta güneşlendiği için böyle bir ürüne ihtiyacı vardı. Sanırım 3 kutu bitirdi :)

Seranem şampuanı bir kutu daha önce bitirmiştim klasik bir şampuan ama kesinlikle saçlarda kepek yada yan etki yapmıyor.

Seranem'in el kremi özellikle kış aylarına çok uygun yoğun nemlendiricisi içermesi tam benlik diyebilirim.

Seranem'in vücut şampuanından iki kutu bitirdim tabiki bu yazıyı yazana kadar gördüğünüz kutuyuda bitirmiş bulunmaktayım. Doğal kokusu ve zararsız oluşunu ben çok seviyorum.

Ceradolin kremi henüz deneme fırsatım olmadı ama internetteki yorumlara baktım oda çok başarılı bir ürün zaten dermadolin ürünlerinin içerisinde katkı maddeleri olmadığı için cildinize ve saçlarınıza asla bir zararı dokunmuyor. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.

Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder