25 Ekim 2015 Pazar

#Renginibul Pastel Ürünleri


Merhabalar,

Bugün çok çalışkan hissediyorum kendimi ;) Pastel ürünlerini tek tek sizlere anlatacağım ama öncesinde şahane paketin içindekilerden kısaca sizlere bahsetmek isterim.

Resim biraz tozlu neden derseniz çünkü bir haftadır kendisi ile birlikteyim :) aydınlatıcı tek kelime ile muhteşem, allık deseniz benim en sevdiğim turuncu renk kontur uygulaması için kahve rengi biraz benim tenime göre açık renk kalıyor dağıtınca ama ben genelde iki renk ile gölgeli kontur yaptığım için buda hoşuma gitti çantanızda her zaman bulundurmanız gereken harika bir ürün çıkartmışlar.


Bir diğer aydınlatıcı ise Pastelin Moon Light ürünü  ıslak yapısı benim çok hoşuma gitti. Moon Light kesinlikle gece makyajlarında yada davetlerde gerçek bir ışıltı katılıyor yüzünüze bence çok gündüz makyajları için yapısı uygun değil. Böyle ıslak aydınlatıcıları fondöten altınada uygulayabilirsiniz. Denemediyseniz hemen alın derim :)

Pastel Pro Fashion serisinin kaş kitinin aslında sabitleyicisini henüz kullanmadım. Diğer fark şeklinde olan ürünü boyamada kullandım. Elimde şuanda kaş sabitleyici olduğu için yapısını bozmak istedim. Önümüzdeki yazılarımda ürünü tek tek yazdığımda sizlerle paylaşacağım.

Veeee Pastelin Nude paleti Youtube videomda bu paleti kullandım o yüzden buda toz halinde şuanda açıkçası hiç fena bir palet değil geçiş renkleri şahane özellikle Sigma fırça ile hiç dökülme yapmıyor.

Pro Fashion serisinden kırmızı ama hafif bordoya çalan bir ruj göndermişler. Tek tek yazacağım için çok fazla bilgi vermiyorum :)) sadece yapısal olarak bence katı yani dudaklarda yok durması bence inanılmaz güzel :)

Son olarakta Pastel Day Long LipColor KissProof 09 numaralı ruju o gün misafirlerimiz kutuyu açtıklarında bir çığlık attılar sanırım bu ruju mağazalarda çok arayıp bulamıyorlarmış :) görünce ayrı bir mutlu oldular. Henüz kullanmadığım için çok fazla bir yorum yapamıyorum. Pastele bizlere bu şahane ürünleri gönderdikleri için çok teşekkür ediyoruz. Gerçekten herkes bende dahil olmak üzere kendimizi çok özel hissettik.

1 yorum: