25 Ekim 2015 Pazar

#Renginibul Kozmela Ürünleri


Merhabalar,

Buketciğim ve benim ev sahipliği yaptığımız etkinliğimizin önemli isimlerinden Kozmela sitesini hepimiz çok iyi biliyoruz. Bu konuda Türkiye'de öncü ve bir çok güzellik ve bakım markasını içinde barındıran ürün yelpazesine sahip bir firma.

Kozmela ile birlikte etkinlikte farklı bir projeye imza attık. Youngblood mineral makyaj markasının makyaj standını getirdiler ve Sevgili Gizem AKGÜNEŞ ile Sevgili Zorbeanneye makyaj uygulaması yaptı. Bu bir blogger etkinliğinde ilk kez yapılan bir proje olmasından dolayı gerçekten bizde çok mutluyuz.

Gelelim Kozmela bizler için hangi cicileri hazırlamıştı ;

Jade İreland markasının iki ürünü vardı aşağıda resmini gördüğünüz 4 renkten oluşan lipgloss paleti ve inanılmaz çikolata kokuyor :) Yani bu paleti henüz nasıl kıyıp kullansam diye kaç haftadır düşünüyorum. Özellikle kahveli olanı deneyen arkadaşlarım bir süre sonra dudaklarını yemeye başlıyorlarmış tadı muhteşemmiş :))


Bir diğer ürün ise etkinliktede makyaj standı olan Youngblood mineral pudrası oldu resimde görüldüğü üzere hemen kullandım. Genelde kış aylarında makyajımı sabitlemekte kullanıyorum. Yapısal olarak fondötenin üzerinde hafif yapısı ile bir bütün olma özelliğine sahip fiyatı biraz yüksek olsa bile bence hak ediyor.


Youngblood markasının minarel ruju bana en şahane nude rengi geldi yapısal olarak hem katı hemde dudaklarınıza nem veren bir yapıya sahip ben çok severek kullanmaya başladım bile :)

Essence ürünlerini bazı insanlar beğenmiyor ama bence uygun fiyatlı ve kaliteli olabileceğiniz ve her bütçeye uyan makyaj ürünleri. Siz çok laflara kulak asmayın derim ben bir çok ürününü kullandığım için gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Ayrıca şehir dışında yaşayıp Essence ürünlerini bulamıyorsanız Kozmela sitesinden temin edebilirsiniz.
 

Veee gelelim prensese :) Sigma ah bu ne güzel karıştırma fırçasıdır aşk yaşıyorum şuanda kendisiyle :) Resimde gördüğünüz gibi yıkamaya gitmeden hemen resim çektim eğer almak istiyorsanız bence hiç düşünmeyin derim. Ayrıca Kozmelayada bu harika organizasyonumuzda bizlerle olduğu için ayrıca çok teşekkür ediyorum.






2 yorum:

  1. Youngblood markasının ürünlerini çok merak ediyorum ama malesef her eczanede olmadığı için tester bulup denemeden de alamıyorum.
    Sigma'nın bu fırçasından bende de var boyu minicik ama yaptığı iş boyundan büyük:)
    Hepsini güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. nefis ürünler bayıldım hepsine :-)))

    YanıtlaSil