12 Temmuz 2016 Salı

Yves Rocher Serum Exceptionnel


Merhabalar,

Yves Rocher ürünlerini uzun zamandır severek kullanıyorum. Saç ürününü ilk kez kullanıyorum saçlarım boyalı olduğu için çok yıprandı. Sürekli bakım yapmak zorundayım ve bu konuda saçlarıma nem vermesini ve beslemesini beğendiğim bu üründen size bahsetmek istiyorum. Yapısal olarak çok ince ve içerisinde ki yağlar sizi sürdüğünüzde rahatsız etmiyor. Yapış yapış değil çok enteresan bir konuda şu ki saçınıza sürdüğünüz anda saçınız ürünü hemen emiyor.

Özellikle kuru saç yapısında olanlar bu ürünü severek kullanabilirler. Dökülmeyi yada yıpranmayı hemen yok ediyor mu tabiki hayır bana göre zaten saç dökülmesini hiç bir saç bakım ürünü engelleyemez bunu unutmayın. Ben üründe nemlendirme özelliğini çok sevdim ve o yüzden her saçımı yıkadıktan sonra mutlaka kullanıyorum. Ayrıca paraben içermiyor ve doğal içerikli bir ürün olduğunu söyleyebilirim.

Sevgiler,
Ebru


2 yorum:

  1. Yves rocher in saç ürünlerini en kısa sürede kullanmaya başlamalıyım ^.^

    YanıtlaSil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca çam sakızı çoban armağanı ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil