20 Temmuz 2016 Çarşamba

Pastel Lip&Cheek Color Stick



Merhabalar,

İkisi bir arada ürünleri bu aralar her markada görür olduk. Pastel bence bir Türk markası olarak her geçen gün kendini geliştiriyor. Ürün yelpazesi inanılmaz arttı ve ürünlerinin kalitesi de aynı şekilde güçlenmeye başladı. Hem ruj hemde allık olarak stick kıvamında çıkardığı bu ürünü kullandığım için sizlere de bahsetmek istedim.


Yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi aslında kullanım açısından kolay gibi gözüküyor lakin pigmenti çok yoğun o yüzden ürünü kullanırken bu bağlamda çok dikkatli olmakta fayda var. Allık olarak kullanacaksanız parmak yardımı ile dağıtabilirsiniz. Dudağınızda kullanmak istiyorsanız mutlaka fırçadan yardım almalısınız. Hijyen konusunu önemseyenler bunlara mutlaka dikkat edeceklerdir. Bir diğer seçenek olarak ürünü ikiye bölüp ayrı kaplara koyup dilediğiniz gibi de kullanabilirsiniz.


Resimde gördüğünüz gibi şeker pembesi bir renk ve dağıldığında aslında varla yok arasında doğal bir görüntü sağlıyor olmazsa olmaz bir ürün değil ama yinede pigment ve kullanış açısından alınıp denenebilir diye düşünüyorum.

Sevgiler,
Ebru

2 yorum:

  1. Pastel kendini çok iyi geliştiriyor ama içerik açısından zararlı kimyasallar bulunduğunu duymuştum. Rakip firmalar çamur atıyor da olabilir bilemem tabi :D

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş,bu seriyi çok begendim:)

    YanıtlaSil