11 Temmuz 2016 Pazartesi

Flormar Revolution Perfect Lipstick R13


 Merhabalar,

Bir diğer ürünüm ise daha önce Flormar'ın çıkardığı bir seriden son zamanların favori renklerinden olan borda mor karışımı bu harika renkli ruj, bu süre zarfında kendim ile ilgili önemli bir şeyi fark ettim. Bana koyu tonlu rujlar daha çok yakışıyor. Ruj yapısal olarak yumuşak ve kolay sürülüyor.

Şuandaki site fiyatı 22,90 mutlaka olmalı mı o tartışılır çünkü ben şuanda mat ruj aşığı biri olarak çok sık kullanmıyorum. Dudaklarınız kuru yapıda ve nemli dursun yumuşak olsun birazda mat yapısı olsun diyorsanız deneyebilirsiniz.

Benim için fırça ile sürülen rujlar daha pratik ve sürümü daha kolay geliyor açıkçası bu alışkanlıklar çok kötü çünkü bir türlü vazgeçip değişiklik yapamıyorsunuz. Sizin için bir örnek olsun diye paylaşmak istedim.

Sevgiler,
Ebru


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder