10 Temmuz 2016 Pazar

Palmolive Yeni Duş Serisi (Watsons)


Merhabalar,

Yeni bir hafta başlıyor, genelde pazartesi sendromu yaşayanlardan değilim. Her zaman güne güler yüz ile başladığınızda inanın bu ortadan kalkıyor. Bugünde o günlerden bir tanesi bu arada tatilde bol bol kullandığım duş jelleri ile ilgili yorumlarımı yazarak başlamayı istedim.

Benim favorim olan Feel Good inanılmaz güzel kokuyor gerçekten içlerinden hangisi alabilirim diye sorarsanız önerim bu olacaktır. Duş jellerinin kokusu banyo yaptıktan yarım saat sonra teninizde kalmıyor bu gerçek ile alışverişinizi yaparsanız iyi olur :)


Gül kokusunu sevenler için ideal bir koku bunu da deneyebilirsiniz.

Ferah ve temiz kokmak istiyorsanız gerçekten duş alırken sizi rahatlatan bir kokuya sahip diyebilirim.

Sanırım yasemin çiçeği var içerisinde buda bir diğer favorim oldu şahane bir kokuya sahip.

Henüz kullanmadığım bir ürün ama Palmolive duş jelleri özellikle bu yeni serisinde olan ürünlerin kokusu muhteşem severek kullanacaksınız.
Son olarak bir kampanya yapmışlardı hala var mı bilmiyorum, iki duş jeli alana aşağıdaki seyahat boyu şişeler hediyeydi. Bu şişeleri farklı amaçlar içinde değerlendirebilirsiniz o yüzden ben bu kampanyayı çok sevdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder