26 Temmuz 2016 Salı

Maybelline Face Studio Master Allık 100 Peach Pop


Merhabalar,

Herkese mutlu pazarlar diliyorum. Bu hafta biraz allık ürünlerinden gitmişken sonlandırmasını da bu şekilde yapmak istedim. Yaza girmeden ülkemize gelen Maybelline yeni Master allıklarından Peach Pop rengini rafta görünce dayanamayıp aldım. Bu tonda bir tanede Mac markasından allığım var. Bir birine yakın ama pigment açısından Maybelline daha başarılı diyebilirim.

Gün içerisinde tazelemek gerekiyor çünkü çok yoğun renk verdiği için ilk sürmenizde ne yazık ki çok fazla ürünü yanaklarınızda kullanamıyorsunuz. Kullandığınız üründe öğlene doğru açıkçası yüzünüzde çok kalmıyor. Bence bu yazın favori renklerinden bir tanesi denemediyseniz canı gönülden tavsiye ederim.



Şeftali tonlarını sevenler mutlaka almalılar. Hem doğal duruşu hemde minik ışıltılarını çok seveceksiniz. Fiyatı sanırım 18 TL civarında bence allık fiyatlarına göre orta seviyede sizi çok zorlamayacak bir fiyata sahip.

Sevgiler,


4 yorum:

  1. Bu alliklari bir youtube cuda tavsiye ediyordu, bende bakayim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bak mutlaka hoşuna gidecek teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bu tonlarda allıkları çok seviyorum :) Ne yazık ki allıkların çoğunu bende gün içinde yenilemek zorunda kalıyorum :/ Musmutlu günlerde kullanın ^.^

    YanıtlaSil