25 Aralık 2015 Cuma

Milk Shake Whipped Cream (Saç Köpüğü)


 Merhabalar,

Bugün rengi gibi şeker şahane bir saç köpüğünden bahsetmek istiyorum.  Milk Shake markasını çok önceden duymuştum ama kullanma fırsatım olmadı. Lila Kutu sayesinde elime ulaşan ve pek tabi çok iyi olan bu ürünü denedim. Özellikle krema şeklinde olan ve muhteşem hatta mükemmel kokan bu ürüne kimse karşı koyamaz :)

Saçlara nem verme özelliği gün boyu sürerken yumuşaklık ve saçta kalan kokusu cabası diyebilirim. Özellikle ısıya maruz kalan saçlarda mutlaka uygulanması gerekiyor. Ben açıkçası saç kremi kullanıp sonrasında serum ile idare ediyordum. Saç köpüğünün bu kadar işe yarayabileceğini hiç düşünmemiştim. Maşa ve düzleştirici kullanan biri için bu ürünü kullanmak çok akıllıca oldu. Saç köpüğü saçın yıpranmasını önlüyor ve kuru saçları nemlendiriyor o yüzden ben severek kullanıyorum. Diğer markalarla arada ne fark var derseniz buna çok iyi cevap veremem karşılaştırma yapmalıyım. Lakin arkadaşlarımın yazılarını okuduğum için ve beğenenler çoğunlukta olduğundan dolayı bence çok doğru bir karar oldu.

Sevgiler,
Ebru




4 yorum:

  1. Bir kaç ürünü daha var merak ettiğim buda onlardan biri oldu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan, milk shake ın kokusu özellikle bir harika =)

    YanıtlaSil
  3. Ya valla tatlı krema gibi duruyor canım çekti :))))

    YanıtlaSil
  4. Merak ediyordum bu ürünü teşekkürler.

    YanıtlaSil