15 Aralık 2015 Salı

Mehmet Tatlı İle Saç Rengi Değişimi


Merhabalar,

Resimden anlayacağınız gibi daha önce saçlarımın bir level önceki halini sizlerle paylaşmıştım. Saçların bakımlı ve daha sağlıklı gözükmesi için saç kesimini mutlaka bir kaç ayda bir yaptırmak gerekiyor. Bu konuda her kuaföre saçlarınızı emanet demezsiniz, işin ehli olması ve mutlaka makas ile işlem yapması benim için olmazsa olmazlardan, sizinde öyle olmalı diye düşünüyorum.

Ben uzun zamandır kimseye güvenemediğim için saçlarımı kestiremiyordum doğal olarak uçları artık çok yıpranmıştı. Mehmet Tatlı Trump Towers şubesine Kolay Randevu sponsorluğunda gittim ve bu düşüncemi al aşağı ettiler :) birinci saç kesiminde makas kullanmaları ve gerçekten bu işin ustaları olduklarını gösterdiler. Yıpranmış saçlarım bir anda canlandı yukarıdaki resimden görebilirsiniz.


Cumartesi günü saçlarımın rengini biraz daha açtırmak için tekrar Mehmet Tatlı Kuaför'e gittim. İşlem görmüş saçlara tekrar sarı uygulamak gerçekten çok riskli ve tehlikeli bir durum gibi düşünürdüm. Bu zamana kadar saç rengimi istediğim sarıyı tutturamayan sayısız kuaför dolaştım diyebilirim. Her ne dalda iş yapıyorsanız gerçekten en iyisini yapmanız gerekiyor, işte bunun içinde özveri ve işini sevmeden geçiyor. Bu konuda saçlarımla abartmıyorum 5 saat uğraşan Sevgili Çağlara çok çok çok teşekkür ediyorum. Bu arada sarı saçınıza uygun bir dip rengi yapılmadıysa hiç bir manası kalmıyormuş. Bu konuda master yapmış biri olarak ilk kez aşağıdaki resimde göreceğiniz gibi öyle bir kahve tonu oldu ki ancak bebek sarısına bu giderdi.


Sarı balyajların başlangıç çizgileri o kadar doğal oldu ki bakmalara doyamıyorum :) Bu sadece benim fikrim mi? Tabikide hayır Buket,Annem ve diğer bütün arkadaşlarım çok beğendi. O yüzden benden mutlusu yok hele ki benim annem genelde hiç bir şeyi beğenmezken ilk kez bu kadar doğal oldu ve sana çok yakıştı dedi :)

Umarım sizde beğenirsiniz yorumlarınızı mutlaka aşağıya bekliyorum. Uzun yıllar değiştirmeyeceğim bu şahane renk ile beni buluşturdukları için Sevgili Çağlar Malkoç'a ayrıca teşekkür ediyorum. Mehmet Tatlı'nın tatlı ekibine Sevgili Berna'ya ve bu konuda benden hiç desteğini esirgemeyen Umut TATLI'ya ayrıca teşekkür ederim.

Sevgiler,
Ebru






12 yorum:

  1. Gerçekten çok yakışmış :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Efsane olmuş canım saçların :) bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  3. bence renk harika olmuş çok yakışmış hele o balyaj rengine bayıldım...hiç bozma bunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende ilk kez bu kadar beğendim irem ablacım teşekkür ederim :)

      Sil
  4. süper olmuş renkkk güle güle kullanınnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem Hanım çok naziksiniz teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok yakışmış. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhan Hanım çok naziksiniz teşekkür ediyorum.

      Sil