3 Aralık 2015 Perşembe

BARIELLE-ARGAN YAĞLI TIRNAK ETI CANLANDIRICISI


Merhabalar,

Lila Kutu ile gelen bir üründen bahsetmek istiyorum. Tırnaklarınız için olan bu bakım ürünü genelde manikür sonrası için kullanılıyor lakin ben şu yaşıma kadar hiç manikür yaptırmadığım için genelde banyodan sonra tırnaklarımı ittirme yöntemi ile uygulama yapıyorum.

Manikür yaptırmadığım için ellerde ve özellikle tırnak etlerinde genelde zamanla ve hava değişikliğinden yıpranmalar oluyor buna iyi gelecek en güzel olay bence iyi bir nemlendirici Barielle içerisinde argan yağı olması sebebi ile inanılmaz bir besleyici ben yaklaşık üç haftadır kullanıyorum işe yaradığını görmek gerçekten çok güzel. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Sevgiler,
Ebru



2 yorum:

  1. bende kullandım çok başarılı bence:)

    YanıtlaSil
  2. ben de shea yağı kullanıyorum tırnaklarıma çok iyi geliyor..

    YanıtlaSil