16 Aralık 2015 Çarşamba

Avon Big False Lash Maskara İncelemesi


Merhabalar,

Uzun zamandır yine ara vermek durumda kaldım. Bu senenin en iyi ürününden bahsetmek istiyorum. Neden mi böyle söylüyorum çünkü senelerdir makyaj yapmama rağmen ve bir çok maskara kullanmama rağmen ben böyle bir maskara görmedim.

 İlk kullandığım zaman Sevgili Arkadaşım Buket bana makyajın çok güzel bugün takma kirpik mi taktın dedi wooww :))) Sanırım etkisini buradan anlayabiliriz. Aşağıdaki makyajımda kullandığımı görüyorsunuz ilk kez bir maskarayı anlatırken heyecan duyuyorum. Sadece biraz zor çıkıyor genelde maskaraların özelliği bu sanıyorum. Kirpik etkisi yaratan bir maskarada zor çıksın hiç problem değil, yani en azından kirpiklerin yapısını bozmuyor.


Göz makyajında olmazsa olmazlardan biridir maskara, makyaj yapmadığınız zamanlarda bile eyeliner ve maskara sürseniz bile gözleriniz güzel gözükür. Yeni bir maskara denemek istiyorsanız mutlaka Avon'u deneyin ve bana düşüncelerinizi mutlaka yazın. Eminim benimle aynı fikirde olacaksınız. Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere...

Sevgiler,
Ebru

3 yorum:

  1. Ayy birden ben de heyecanladım :))) çünkü ben de çok fazla degısım yaptım çünkü düz kirpiklere sahibim sizce onun içinde işe yarar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası kirpik kıvırmada çok başarılı mı o konuda net değilim ama biliyorsunuz kirpikleri kıvırmak için tutaçlar var onu kullanıp üstüne bu rimeli denerseniz sanırım istediğiniz kıvama gelmiş olur eğer denerseniz mutlaka haber verin bende sonucu çok merak ediyorum :)

      Sil
  2. Gerçekten bende severek kullanıyorum.Tam takma kirpik etkisi yaratıyor gerçekten :)
    Bu arada bende bloguma beklerim. Sevgiler

    http://pelorina.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil