17 Aralık 2015 Perşembe

Braun Face 810 + Bonus Edition 80-m İncelemesi


 Merhabalar,

Yaklaşık 3 haftadır kullandığım ama ailevi bir sorundan dolayı yazamadığım Braun Face temizleme ürünü ve epilatöründen sizlere bahsetmek istiyorum. Braun markasını ve ürünlerini biz bayanlar olarak çok iyi bildiğimizi ve kullandığımızı düşünüyorum. Özellikle ben saç ürünlerini ve vücut epilasyon ürünlerini bu zamana kadar severek kullanıyorum.

Yüz temizleme ürününe çok ihtiyacım olduğu için almak istedim. Set halinde olan bu iki başlık sayesinde bir yanda yüzünüzü kirden arındırıyorken diğer taraftan yüzünüzde istemediğiniz tüylerinizden kurtulabiliyorsunuz.

Aşağıdaki resimde gördüğünüz yüz temizleme başlığı yüzdeki kirleri inanılmaz temizliyor, istediğiniz kadar mendiller su temizleme ürünleri ile makyajınızı çıkartın ama yinede cilt üzerinde görülmeyen bir tabaka kalıyor. Bende çok emindim kesin bir şey yoktur diye yüzüme temizleme jeli ile birlikte kullandım ve sonucunda yüzümün ne kadar ışıltılı canlı ve beyaz olduğunu gördüm. Cilt bakımınızı evinizde artık uygulayabilirsiniz. Derinlemesine temizliyor çok net söyleyebilirim. Bununla ilgili en güzel anlatımı Braun Face Videosunda göstermişler izlemek için Tık Tık.


 
Gelelim setin içerisindeki diğer ürüne minik başlıklı Braun Yüz Epilatörü çok şirin acıtma konusunda evet hepsi gibi biraz canınız yanıyor :) Güzellik işin içine girince artık bunun bizler için katlanılmayacak bir acı olmadığını söyleyebiliriz. Bu setin en güzel kısmı bence gittiğiniz her yere götürebilirsiniz. Seyahatlerde bavulunuzda mutlaka bulunması gereken ve yer kaplamayan özelliği şimdiden herkesin favorisi olacak.


En son ürünümüz ise Bonus Edition bu ürün tabiki set içerisinde değil dilerseniz ekstra ücrete satın alabiliyorsunuz. Yüzünüzdeki kirleri yumuşak,orta yada sert fırçalarla temizleme olanağı sağlıyor. Bu sizin cilt tipinize göre değişiklik gösterebilir. Sünger biçiminde olan kısmı beni çok ilgilendiriyor. Açıkçası şu aşamada kendisini kullanmaya kıyamadım. Temizleme özelliğinden çok fondöteni eşit dağıtması ile ilgileniyorum :) Bunu mutlaka deneyip sizlerle en kısa zamanda ayrı bir yazımda paylaşacağım. 

Braun ile ilgili detayları ve yaptıkları kampanyaları takip etmek için Tık Tık.


2 yorum: