20 Aralık 2015 Pazar

Limonian Kivi Gece Kremi - Red


Günaydın,

Bugün bitmek bilmeyen gece kreminden bahsetmek istiyorum. Limonian ile Renginibul etkinliğimizde tanıştım. Ürünleri şahane Kore markalarını ülkemize getiren firma çok kısa zamanda iyi bir başarıya imzasını attı.

Etkinliğimizde farklı ürünlerle bizlere destek oldular. Gece kremleri genelde belirli bir sürüde nemlendirme sağlıyorken bu gece kremi sabaha kadar yüzünüzde yumuşacık bir his bırakıyor. İçerisinde katkı maddesi bulunmayan meyve özlerinden oluşan bir yapıya sahip. Ben ilk başta acaba kullansam mı gibi bir tereddütle yaklaşmıştım. Kullanmaya başladıkça çok sevdim.

Yapısal olarak diğer kremlerden ayıran özelliği jel kıvamında olması ilk kullandığınızda enteresan geliyor ama işe yaradığını gördüğünüzde kullanmaya can atıyorsunuz. Kıvam olarak jel halinde olduğu için yüzünüze hemen yayılıyor ve çok sürmenize gerek kalmıyor. Bir çok seçeneği bulunan markanın diğer ürünlerini görmek isterseniz Tık Tık.

Güzel bir hafta diliyorum....

Sevgiler,
Ebru




1 yorum:

  1. Ben böyle kocaman bu bloğu nasıl bu kadar geç keşfetmişim artık takipteyim bende yeni bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil