29 Temmuz 2015 Çarşamba

Yves Rocher Doğum Günü Hediyelerim


Merhabalar,

Sıcaktan neredeyse buharlaşmaya doğru gittiğimiz bu günlerde içimi açan bu şahane hediyelerimden bahsetmeden geçmek istemedim. 8 Temmuz doğum günümdü kaç yaşına girdiğimi söylemek istemiyorum :) Eh artık orta yaş sınıfına girdim sayılır gerçi ruh yaşım hala çocuk gibi :) Yves Rocher ürünlerini çok seviyorum lakin duş jellerini daha önce hiç kullanmamıştım. Gerçekten büyük eksiklikmiş diye düşünüyorum.

Özellikle tarçınlı olana bayıldım içerisinde vücudunuza peeling yapacağınız minik parçacıklar ile bir araya gelince harika ikili olmuşlar. Diğer pembe renkli olan nar özlü olanı eşim o kadar beğendi ki ben kullanamadan bitti.

Özellikle bu ürünlerinden içerisinde maskarayı çok sevdim özelliği diğer maskaralar gibi kirpikleri yapış yapış yapmıyor. Sanki hiç maskara sürmemişsiniz gibi kirpikler şahane gözüküyor. Yani bazı markaların adı var ama gerçekten ürünleri inanılmaz kaliteli. Henüz Yves Rocher hakkında olumsuz bir görüş görmedim. Sizde ürünleri hala denemediyseniz mutlaka tavsiye ederim.

Sevgiler,
Ebru

3 yorum:

  1. Nice yıllara güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. ben yves rocher nin duş jellerine bayılırımm :) buarada doğum gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil