14 Temmuz 2015 Salı

Faber Castell Ve Gizemli Orman Boyama Kitabı



Merhabalar,

Arada farklı konulardan bahsetmek gerek diye düşünüyorum. Makyaja aşık biriyim ama günlük olaylardan yada hobilerimden söz etmeden geçemedim. Herkesin son zamanlardaki favorisi boyama kitapları aslında bunlara birde ah ne gerek var herkesin boş vakti çok uğraştıkları şeylere bak diye düşünenlerde var. Unutulan bir konu boya yaparken aslında aklınızı boşaltıyorsunuz yani gerçekten bir terapi renkler elinizin altında kuralları yıkabilir ve hangi renge boyamak istiyorsanız onu seçebilirsiniz. Boya yaptığınız zaman özellikle bu durumda kendimden bahsetmek istiyorum. Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum hiç bir şey düşünmüyorum birde yanında müzik eşlik ettiğinde tadından yenmiyor :)


Küçüklüğümden beri Faber Castell ürünlerini kullanıyordum hatta hiç unutmam bir arkadaşım kalemimi kırdığı için çok üzülmüştüm :) eh çocukluk aklı işte ama o zaman boyalarımız en değerlimizdi. Faber Castell ürünleri normallerinden biraz pahallı ama verdiği sonuç mükemmel yani diğer ürünler daha çabuk yıpranıyor bu markanın ürünleri beni hiç yanıltmadı. Sürekli kalitesiz ürün almak yerine bence iyi bir markayı tercih etmelisiniz. Resimlerden anlayacağınız gibi kırmızı kutu olanı ben aldım ve kalemler renkler bir birine geçmiş :) Ben boyama yapmaktan çok mutluyum gerçi şu sıralar vakit bulamıyorum ama kışın devam edeceğim :) Yaptığım boyamaları ayrı bir yazımda sizlerle paylaşacağım.

Sevgiler,
Ebru






2 yorum:

  1. Bence de bu boyama kitapları çok iyi geliyor insana, Faber Castell ürünlerine de bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle keçeli kalemleri denemediyseniz tavsiye ederim

      Sil