13 Temmuz 2015 Pazartesi

Bebak El ve Vücut Kremi


Merhabalar,

Geçen hafta yeni yaşımı kutladım artık 30 oldum :) Buradan tekrar doğum günümü kutlayan bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Bebak markasının bu güne kadar bir çok ürününü deneme şansım oldum. Özellikle daha sonra yazacağım makyaj temizleme suyunu çok başarılı buldum. Şimdi asıl konumuza gelirsek içerisinde gül suyu olan el ve vücut kremleri muhteşem. Sevgili Ümmühancığımın güzelliğimizannemizden etkinliğinin sponsorlarından olan Bebak markasına çok teşekkür ediyorum.

Ben gül suyunun kokusunu çok seven biri değildim ama kremlerin kokusu o kadar hafif ki hiç etkilenmiyorsunuz. Bir tanesini anneme hediye ettim nemlendirmesini oda çok beğendi sanırım bir tane daha alıp vereceğim :)  Özellikle yaz aylarında cildimiz kuruduğu için ekstra nemlendirmeye ihtiyacımız var bunu sakın unutmayın. Hala denemediyseniz şans verin derim.

İyi haftalar dilerim...

Sevgiler,
Ebru 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder