27 Temmuz 2015 Pazartesi

Otacı Saç Bakım Kompleksi


 Merhabalar,

Yeni bir haftaya başlamış bulunmaktayız ve hava gerçekten çok sıcak evden çalışmama rağmen sanırım bunalım içerisindeyim. Nem oranı inanılmaz yüksek olduğunuz yerde şapır şapır terliyorsunuz. Konuyu çok dağıtmadan hemen Otacı markasının saç bakım ürününden bahsetmek istiyorum. Bu seriye ilk şampuanla başlamıştım ve sizlerle ürünün detaylarını daha önceki yazılarımda paylaşmıştım.

Saç bakım kremi ve şampuanın arasında bir fark yok  nasıl bir fark yok derseniz şampuan o kadar güzel ki sanki durularken saçlarınız fön çekmiş gibi dümdüz oluyor. Durum böyleyken üstüne birde bakım kremini kullandığınızda deymeyin keyfinize bütün kozmetik mağazalarında rahatlıkla bulabileceğiniz harika bir ürün deneyince sizde ne demek istediğimi anlayacaksınız. Ben çok memnun kaldım ve gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder