20 Temmuz 2015 Pazartesi

Physicians Formula Argan Wear BB Cream


 Merhabalar,

Yaz aylarında fondöten yerine genelde BB krem kullandığımı daha önce söylemiştim. Bu seferki bb krem biraz farklı içerisinde argan yağı var. Argan yağı bir çok saç ve yüz kremlerin içeriklerinde görmüştüm ilk kez bir bb kremde deneme şansım oldu. Faydalarını biliyoruz tabi burada dikkat edilmesi gereken bir konu gerçekten içerisinde argan yağı var mı? Bu soru için net bir cevap veremiyorum sadece iyi markaların bu riske girmeyeceğini düşünüyorum.

Konuyu çok dağıtmadan gelelim bb kreme aşağıda resmini göreceksiniz bence argan yağının kokusunu sürdüğünüzde hissediyorsunuz. İçerisinde çok az ışıltı var ve yetirince cildi nemlendiriyor. Bu zamana kadar denediğim bb kremlerden kapatıcılığı bir tık daha önde bu kadar nemlendiren ve kapatıcılığı olan bir krem olması beni çok şaşırttı. Diğer bb kremlerde içerisinde çok yoğun nemlendirici ve spfler olduğundan geneli fazla kapatıcı olmuyordu. Bir kaç gün deneme şansım oldu ama kendisini kışa saklıyorum. Şuandaki ten rengime gerçekten çok açık kaldı. Bu kremleri aynı zamanda özellikle kış aylarında makyaj bazı olarak kullanabilirsiniz. Genelde kış aylarında yüzümüz kuruduğu için ve fondöten yüzümüzde topaklandığından mutlak ya yüzü çok iyi nelendirmeniz gerek yada bu şekilde makyaj bazı ürünleri kullanmanız gerekmektedir.

Sevgiler,
Ebru






2 yorum:

  1. çok hafif yapısı var gibi görünüyor sanki öyle mi??

    YanıtlaSil
  2. yağlı ciltler için de uygun mu acaba? Çünkü bizim cildimize yağ sürmek, pek akıllıca olmuyor :(

    YanıtlaSil