2 Temmuz 2015 Perşembe

Max Factor Excess Shimmer-Krem Far


Merhabalar,

Aslında tek resim kullanmayı pek sevmem ama Max Factor lansmanında çektiğim bir fotoğraf ve muhteşem bir üründen sizlere bahsetmem gerektiğini düşündüm. Şuan ilk bakışta jel eye liner yada far gibi gözüküyor evet bu bir ıslak far :) inanılmaz güzel bende olan rengi kahve özellikle bu rengi anlatmak istememin sebebi lansmanda Sevgili Rıfat Yüzüak'ın bu ürünü aydınlatıcı olarak kullanmasına hayran kaldım.

Yine söylediklerimi tekrarlayacağım bence işin püf noktası ürünleri farklı şekillerde kullanmak. İşte bu noktada bir makyaj artistinin bu denli başarılı olmasının sırrı burada saklı. Max Factor krem farlarda diğer markalardan çok önde kahve tonlu olanı kullandım. Altına far bazı olmadan uzun süre tek başına idare edebilen tek ürün ayrıca topaklanma yada gün içerisinde formu asla bozulmuyor. Benim krem farlarda tek adresim artık Max Factor sizde krem farlara düşkünseniz mutlaka denemelisiniz.

Sevgiler,
Ebru

13 yorum:

  1. Krem farlarını çok seviyorum yapılarını, sürümünü... kolaylık sağlıyor uygularken bunuda denicem kesinlikle canm

    YanıtlaSil
  2. Max Factor 'ün krem farlarını bir çok kişiden duymuştum canım ben de, en kısa zamanda gidip inceleyeceğim, canım saol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım denemelisin çok beğeneceksin ve başka marka almayacaksın :)

      Sil
  3. Max faktor daha çok orta yaşa hitap eden bir marka gibi geliyor, Rifat Yüzüak ile çalışması markanın gençlere olan hitabını güçlendiriyor, ilk fırsatta bakılacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni ürünler şahane mutlaka denemesin güzelim

      Sil
  4. Şimdiye kadar krem far kulanmadım ama bu fara şans verebilirim rengine bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle en başarılı krem far markası mutlaka dene :)

      Sil
  5. Ben de bu yaz ciddi bir "krem far fan"ı oldum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben diğer markaları hiç beğenmedim ama bu ürüne bayıldım

      Sil
  6. blog dünyasına yeni katıldım desteklerinizi bekliyorum cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :)
    Türkiye'de online alışverişin yeni adresi buypasa.com yakında açılıyor. Max Factor ürünleri en uygun fiyat garantisi ile sizi bekliyor. Detaylı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil