25 Aralık 2014 Perşembe

Yves Rocher İkili Far


Merhaba Arkadaşlar,

Yves Rosher markasını hepimiz çok iyi biliyoruz. Ben ilk kez ürünlerini deneme fırsatı buluyorum ve çok hoşuma gitti. Bir çok far paletim ve tekli ikili farlarım var. Genelde farları kullanmadan önce mutlaka far bazı kullanıyorum. Pigmentleri iyi olmasına rağmen sabah sürdüğünüzde akşam aynı sonucu göremezsiniz bazda kullansanız üstünden mutlaka geçmeniz gerekmektedir. Bazı farlar akşamda bozulmasada ilk sürüldüğü gibi kesinlikle olmuyor. İşte bu noktada ben Yves Rosher markasını canı gönülden tebrik ediyorum. Uzun zamandır kullandığım en en iyi farlar diyebilirim. Sabah tam saati hatırlamıyorum 9 civarında sürdüm akşamda 8 falandı hala ilk sürdüğüm gibi :)) Birde üstelik far bazıda kullanmadım benim için sonuç inanılmazdı şok oldum. Sürdüğümde sonucun bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim. Fiyatları biraz pahallı ama sanırım gerçekten değiyor ve kesinlikle bu aralar far konusunda favori markamı buldum. Bir çok seçeneği var onlarıda sitesinden inceleyebilirsiniz. Ben çok memnunum ve tavsiye ederim.

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder