23 Aralık 2014 Salı

Farmasi Let's Mekeup Pressed Power


 Merhaba Arkadaşlar,

Umarım iyisinizdir görüşmeyeli :) Sevgili Elif'in davetinde Farmasi bizlere çok şık hediyeler göndermişti. Bu yeni tatlı pembe yeni ambalajlara bayıldım. Tabi pudranın kokusuda ayrı bir güzel diyebilirim. İçerisinde çok minik ışıltılar içeriyor eğer böyle minik simli bir pudra arıyorsanız tam size göre :) Benim tenim için biraz rengi açık geldi gerçi çok ince yapılı olması belki sabitlemek için kullanabilirim diye düşünmekteyim. Genel olarak Farmasi markasının ürünlerini ben çok başarılı buluyorum ve severek kullanıyorum. Özellikle rimelleri inanılmaz başaralı rimel konusunda ben her zaman tek bir tane ile yetinmiyorum. Şöyle söyleyebilirim benim tercihim ilk olarak kirpikleri tek tek ayırmaya yardımcı olan bir rimel sürmek daha sonrasında hacim veren bir rimelle birleşince harika bir sonuç elde ediyorum. Pudra konusuna bir alternatif arıyorsanız hem iyi bir sonuç alabilir ayrıca daha uygun fiyata bu güzel pudrayı alabilirsiniz. Kendinize çok güzel bakın....

Sevgiler,
Ebru


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder