23 Aralık 2014 Salı

Fresh Line Alışveriş Detaylarım


Merhaba Arkadaşlar,

Size ilk organik,saf ve doğal ürünlerden oluşan alışverişim'den bahsetmek istiyorum. Fresh Line markasını daha önce İnternet üzerinden araştırmıştım ayrıca bir kaç blogger arkadaşımın yazılarını okuduktan sonra denemeye karar verdim. İki ürünle başlamak istedim eğer beğenirsem devam edebilirim diye düşündüm. İlk önce firmanın kargoyu hızlı göndermesi ayrıca paketleme şekli ve diğer tester ürünleri göndermesi çok hoşuma gitti.

Markanın tarihçesinden bahsetmek gerekirse;

Fresh Line, 1992'de kurulmuş olmasına rağmen hikâyesi çok daha eskilere dayanıyor. Aslında her şey torununa onlarca güzellik reçetesi miras bırakan büyükannemin mutfağında başladı. Bu talihli torun benim. Bu reçeteler, az bir sermaye ve çokça kararlılık ve inançla ürünlerinde sadece taze meyveler, otlar, yağlar, çiçek özleri ve yağ esansları kullanan bir şirket kurdum.

Kozmetik tüketicileri Fresh Line'ı çok sevdiler. Şirket uluslararası varlık göstermeye ve güçlü bir şekilde büyümeye başladı. Bugün hepimiz firmamızın bir varlık nedeni olması gerektiğine inanıyoruz. Fresh Line ailesi olarak bizim varlık amacımız insanlara faydalı olacak yüksek kaliteli ürünler üretmektir. Müşterilerimizin sağlığını korumak için ürünlerimizde kullandığımız hammaddelerin kökenine ve etkinliğine dair var olan en sıkı kriterleri takip ediyoruz. Formüllerimizin hiçbiri petrokimyasallar, zararlı koruyucular, sentetik yumuşatıcılar ve hayvanlardan elde edilen maddeler içermez. Çevremize saygı duyuyoruz ve ekosistemimizin korunması gerektiğine inanıyoruz. Bu nedenle hayvanlar üzerinde test edilmiş hammaddeleri satın almıyoruz ve geri dönüşümlü ambalajlar kullanıyoruz.

Yaptığımız işten, yani bol bol hayal gücüyle mutfak heyecanı yaşayarak el yapımı özgün kozmetikler üretmekten, büyük keyif alıyoruz. Sadece birer meta olmayan, neredeyse yenecek güzellikte sanat eserleri olan ürünlerimizle gurur duyuyoruz.

‘Doğal' kelimesinin ticari kaygılarla yanlış şekilde kullanıldığının, sömürüldüğünün ve bunun tüketicilerde güvensizlik yarattığının farkındayız. Fresh Line mütevazı bir gelişme çizgisi izleyerek inandığı değerlerden vazgeçmeden Yunan tarihine uluslararası saygınlık kazandırmayı ve dürüst bir çalışmayla bir marka yaratmayı hedeflemektedir.

Mayra Vagioni-Stasinopoulou


    Eveettt Sabun denince akla normal herkesin bildiği bir kaç marka aklımıza geliyor. Bu zamana        kadar bende herkes ile aynı fikirdeydim. İşte resimde gördüğünüz harika şeker görünümlü narlı en doğal ve saf maddeler içeren sabun. Kokusu ciltte bıraktığı yumuşaklığı nasıl anlatabilirim bilemiyorum. Doğal sabunlarla diğer sabunları ayıran saflığı ve maddeler ama bence en önemlisi benim gözlemlediğim doğal sabunlar o kadar saf maddelerden bir araya geliyor ki oda sıcaklığına bile çok fazla dayanıklı olmuyorlar. Sabunun üstünde terlemiş gibi hafif damlacıklar meydana geliyor. Yani durum şu aslında doğal olmayan maddelerle yapılan bir çok ürün katı kıvamda oluyor bu sadece sabun için değil yüz temizleme jellerin içinde bence geçerli diye düşünmekteyim. Ben gerçekten çok memnun kaldım. İleride bir çocuğum olursa mutlaka doğal sabunları kullanmayı düşünüyorum.


Gelelim tester ürünlere bir çok cilt yapısı için seçenekler var içerisinde yani yağlı,kuru yada karma açıkçası henüz testerları açma şansım olmadı. Şeffaf kutuda olanlar ise yüz maskesi araştırmalarım sonucunda saf ve organik olan bu ürünler oda sıcaklığında bile olsa çok çabuk bozulma yapabiliyormuş. Mutlaka buz dolabında kullanmanız gerekiyor. Gerçi ben kremlerimi yada kozmetik ürünlerimin hiç birini çok sıcak oda yada dolaplarda saklamıyorum. Bakteri üreyebilir bu konuda çok dikkatli olmanız gerekiyor.

Yeni yıla girerken aslında bereket getirmesi için nar alınır yada yeni yılın ertesi günü evinize giren ilk kişi size uğur getirsin diye evden içeri nar yuvarlanır işte bende bu anlamda :) Kendimi şımartmak ve yeni yılın uğurlu gelmesi için en saf ve doğal olan narlı vücut sütü aldım. Genelde cilt yapım kuru olduğu için banyodan sonra mutlaka nemlendirici kullanıyordum. İlk kez vücut sütü kullandım gayet başarılı hatta nem oranı diğer kullandığım ürünlere göre harika diyebilirim. Eğer cilt yapınız yağlı yapıdaysa mutlaka Fresh Line yetkililerine mutlaka sorup alınız.

Kısacası eğer aradığınız saf ve doğal ürünlerse yada zaten kullanıyorsanız alternatif yada yeni bir başlangıç için Fresh Line'ı ben canı gönülden sizlere tavsiye edebilirim. Benim gibi narın yeni yılda uğur getirdiğine inananlardansanız bu seri tam size göre :) Kendinize çok iyi bakın....

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder