30 Aralık 2014 Salı

&Narecza Alışveriş Detaylarım&

Merhaba Arkadaşlar,

Yeni yıla bir kala kendimi güzelleştirmek için Narecza'dan minik bir alışveriş yaptım. Daha önce denediğim Avène Emulsión Calmante Equilibrante ( Karma Ciltler için bakım kremi)  Avène markasını severek kullanıyorum hazır sitede indirimdeyken hemen almak istedim. Yatıştırıcı ve yumuşatıcı Avene thermal suyu açısından zengindir.Sodyum hyaluronat,serbest radikallere karşı Pre-tocopheryl kullanılarak hazırlanmış harika bir bakım kremi ayrıca diğer ürünleri de çok başarılı bir çok blogger arkadaşımın kullandığını'da bilmekteyim. Bakım kremlerini kullanmadan önce mutlaka cildimizi çok iyi temizlememiz gerekiyor. El hareketleri ile kremi parmaklarınızla ısıtarak tampon hareketlerle yüzünüze uygularsanız daha iyi sonuç alacağınızdan emin olabilirsiniz. Ayrıca ürünlerin sorunsuz ve hızlı bir şekilde elime ulaşması benim açımdan çok çok önemli Narecza bu konuda başarılı tebrik ederim. Krem bile sipariş vermiş olsamda paketlemesi iyi olduğu için hiç bir siparişinizde sorun yaşamayacağınızı düşünüyorum. 

Avene Dexeryl Cilt yapısı kuru olan kişiler için yumuşatıcı kremi denemek istedim. Ne kadar karma bir cilt yapısına sahip olsam bile kış aylarında ve sık sık makyaj yapmamdan dolayı cildimde tahriş ve kuruluk oluyor. Cilt konusunda hassas olmazsak ilerleyen yaşlarda bunun sonucu kötü olabilir. Henüz denemediğim için çok fazla bir yorum yapamayacağım. Kullanım şekli diğer kremlerdeki gibi sabah ve akşam ama eğer etkili sonuç alınmazsa bir kaç kez daha kullanılabilir. Mutlaka ürünleri kullandıktan sonra kapaklarını iyi kapatmak gerekir hava ile uzun süreli temas halinde çok çabuk bozulabilirler. 

Avene Ystheal Contour Des Yeux Göz Çevresindeki İnce Kırışıklıklar İçin Bakım Kremi minik boyunu göndermişler hediye olarak çok teşekkür ediyorum. Eh 30'a bir kala sanırım artık göz çevresi kremine ihtiyacım var. Özellikle yüzümde alın ve göz çevresinde kırışıklıklar hafif başladı :) Sanırım konuşurken çok mimik yapan herkeste bu minik çizgiler oluşuyor. İlerlememesi için bakım kremi artık şart bakalım memnun kalacağımı düşünüyorum. Eğer öyle olursa büyük boyunu mutlaka alacağım. Avene ürünleri bana göre diğer cilt ürünleri ile fiyat konusunda biraz yüksek olmasına rağmen ürünleri genelde hep başarılı oldu. Çevremde kullanan ve memnun kalan arkadaşlarımda var o yüzden bende hiç tereddüt etmeden kullanıyorum.

Cumlaude Lab Summum Anti Aging Krem ikinci hediyemde bu güzel Anti Aging krem oldu sanırım :) Evet tam boy fiyatı biraz yüksek henüz deneme boyunu kullanmadım internetteki yorumları iyi gibi duruyor. Böyle etkisini uzun süreli kullanımdan sonra alabileceğim bir ürünü sanırım tester'dan pek fazla anlayamayabilirim. Narecza'dan ve Google'dan araştırabilirsiniz. İçeriğinden biraz bahsetmem gerekirse Pycnogenol: güçlü antioksidan serbest radikal temizleyicisidir. Syn-Ake: kas kasılmaları (dolgu etkisi) inhibe ettiği mimetik tripeptid. Hyaluronik asit yorgunluk, nemlendirme ve kırışıklıkları anında yumuşatır. Kırmızı üzüm ekstresi, Gingko biloba,Evitamini ve Mandelik asit içerir. Tabiki tester diyip geçmeden bu ürünüde deneyeceğim. Eğer bu kadar ml'de başarılı olursa tam boyu alınmak üzere listeye mutlaka eklenecektir. 

Evet bir yıl başı cilt bakımı alışverişimin sonuna geldim. Avene markasından kullandığınız ve memnun kaldığınız ürünler varsa paylaşırsanız hepimiz daha fazla bilgilenmiş oluruz. Narecza'dan güvenilir bir çok markaya ulaşabilir ve indirimli şekilde sahip olabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın eğer yarın yeni bir post yayınlayamazsam şimdiden herkese süper bir yıl diliyorum.

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder