2 Aralık 2014 Salı

Essence Silky Touch Blush


 Merhaba Arkadaşlar,

Umarım iyisinizdir. Bugün sizlere Essence'in minik allığı ile sizleri tanıştırmak istedim. Genelde paletlerin içerisinde olan allıkları kullanıyorum. Düşündüm ki minik allıklar daha az yer kaplıyor rengi her ne kadar resimlerde turuncu gibi gözüksede aslında pembe turuncu arası bir rengi var. İçerisinde minik minik simler mevcut. Daha önce Essence markasının bir diğer allık seçeneğini paylaşmıştım hatta ikili allık olduğu için içerisinde üç renk barındırması harika olduğunu düşünüyorum. Yanınızda bir çok ürün taşımak yerine bu şekilde tekli ürünler daha mantıklı geliyor. Diğer seçeneklerine bakmak lazım diye düşünüyorum. Böyle yeni ürünleri hemen makyajda denemeyi çok seviyorum. Sonrasında çekmecemi açtığımda daha önce hiç kullanmadığım ürünleri görünce ne yapacağımı şaşırmıyorum değil :) Kozmetik aşağıyım buna dur deneyi bilmek gerek ama her zaman alınacak bir şeyler bulabiliyorum. Aşağıda resimlerde rengini görebilirsiniz gün ışığı olmadığı için turuncu gözükmesi sizi aldatmasın. Sizde benim gibiyseniz vay halimize :)

Sevgiler,
Ebru


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder