1 Aralık 2014 Pazartesi

Avon Anew Hydro - Advance İncelemesi



Merhaba Arkadaşlar,

Yeni yıla az bir zaman kaldı bir seneyi daha devireceğiz yada bir yaş daha yaşlanıyoruz. Avon Anew Hydro - Advance nemlendirici kremler Avon Türkiye'den hediye gelmişti. En azından bir kaç gün kullanıp düşüncelerimi yazmanın daha doğru olacağını düşündüm. Biraz içeriğinden ve genel özelliklerinden bahsetmek isterim. Cildinizin nem seviyesini anında 2 katına çıkarır. 24 saate kadar nemlendiren krem, içeriğindeki SPF ile etkili koruma sağlar ve cildin nem dengesini korur. Her sabah temizlenmiş cildinize uygulayacağınız Anew Hydro-Advance Nemlendirici Krem’i yaşlanma karşıtı bakım rutininiz ile birlikte kullanabilirsiniz. 

Gelelim benim düşüncelerime :) İki krem günlük kullanım için uygun, henüz yaşlanma karşıtı bir etki yakalayamadım sanırım başlarında olduğum için diye düşünmekteyim. Lakin bir çok nemlendirici krem kullandım yüzüm hiç bu kadar pamuk gibi olmamıştı. Gerçekten gün içerisinde bir daha sürmenize gerek kalmadan rahatlıkla kullanabilirsiniz. Minik bir parça bile yetiyor şu aşamada yeni bir nemlendirici almama gerek kalmadığını söyleyebilirim. Fiyat olarak sanırım 28-29 TL civarında bir şeydi diye hatırlıyorum. Ben memnun kaldım çünkü cildim genelde kuru ve kış günlerinde özellikle nemlenmeye çok ihtiyaç duyuyor. Yağlı ciltlerde nasıl bir etki yapar bilemiyorum. Herkese güzel bir akşam diliyorum...

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder