1 Ekim 2014 Çarşamba

WONDER'FULL RIMELL LONDON


Merhaba Arkadaşlar,

Umarım iyisinizdir blogumla biraz rahatsızlık sebebi ile ilgilenemedim. Etkinliğimden bu yana denediğim bu harika maskara ile ilgili yazımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Rimel London markasını çok beğeniyorum ama maskarasının bu kadar başarılı olduğunu bilseydim daha önceden alırdım. Bir çok markanın maskarasını denedim bir iki tane hoşuma giden marka oldu. Herkes gibi benim için de açıkçası kirpikleri birbirine yapıştırmaması çok çok önemli o yüzden çok hoşuma gitti. Dolgunluk ve besleyici özelliğinide yabana atmamak gerektiğini düşünüyorum. Argan yağlı oluşunun şu aşamada bir ayrıcalığını görmedim sadece kirpiklerimi çok katı yapmıyor diyebilirim. Aşağıda da evde can sıkıntısından yaptığım makyajda bu ürünü kullandım resmi görebilirsiniz. Benim çok hoşuma gitti eğer sizde kullandıysanız yorumlarınızı düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Umarım makyajımı beğenirsiniz.

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder