28 Ekim 2014 Salı

L'OREAL PARIS RUBY OPERA 304




Merhaba Arkadaşlar,

Bugün arkadaşımın Amerika'dan getirdiği ürünlere kaldığım yerden devam ediyorum. İlk bakışta kırmızı gözüken bu harika ruj biraz pembeye kaçıyor zamanla :) Ayrıca benim en çok hoşuma giden tabiki rujun kokusu ben çok seviyorum artık herkes biliyordur. Makyaj ürünlerinin kokulu olması çok güzel kendinizi daha da iyi hissettiriyor. Birde bu ruj şekerli bir tada sahipse ooooo tadından yenmez :) Kalıcılığı dudakta tok duruşu hoşuma gitti. Esmer olduğum için bu renkleri kendime yakıştırıyorum. Benim bu tarz dudakları kurutmayan rujları çok seviyorum. Kış geldi ne kadar nemlendirici kullansamda çatlakları engelleyemiyorum. Islak rujlara bayılıyorum. Canı gönülden herkese tavsiye ederim. Kendinize çok iyi bakın ....

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder