8 Ekim 2014 Çarşamba

TEOXANE RADIANT NIGHT PEEL



Merhaba Arkadaşlar,

Umarım güzel bir bayram geçirmişsinizdir. Seltek markasının ürününden bahsetmek istiyorum. İlk önce şunu belirtmeliyim kullanalı dört gün oldu ürünün tam etkisini göstermesi 15 günü alıyor. Benim cildim hassas olduğu için kullanmakta ilgili aklımda soru işaretleri vardı. En sonunda denemeye karar verdim. Miktar olarak 40ml olması 15 gün için yeterli olacak mı bunu zamanla göreceğim. Gerçi kullanım şekli çok ince bir tabaka halinde sürülmesinden yana ayrıca gözler dudak kısmana kesinlikle gelmemesi gerektiğinide yazmışlar. Ben dört günlük kullanımdan şuanda memnunum şuanda cildimdeki kusurları çok azda olsa kapattığını gördüm. Cildi aydınlatıyor ve yüzdeki lekerlerde açılma sağlıyormuş şuanda minik bir etkileşim var ama zamanla etkisi dahada iyi olursa onu bilemeyeceğim. İşte böyle arkadaşlar genelde denediğim ve sonucunu aldığım ürünleri yazmayı her zaman tercih ediyorum. Doğru bilgi vermek benim için çok önemli çünkü google'dan ürünleri aratıp bloguma bakan kişilerin doğru bilgilendirilmesinden yanayım. Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle...

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder