9 Ekim 2014 Perşembe

MAYBELLINE UP IN SMOKE


Merhaba Arkadaşlar,

Maybelline'nin bu paletini denemeyi çok istiyordum. Etkinliğimde Kliksa.com'un bizlere güzel hediyesi sayesinde kendisine kavuşmuş oldum. Kendilerine çok teşekkürlerimi sunuyorum. Gelelim detaylara açıkçası buğulu göz makyajı için renkler yeterlimi onu tam çözmüş değilim. Renkleri göstermeyi çok isterdim ama pigmentasyonu hakkında çok iyi şeyler söyleyemeyeceğim. Bastıra bastıra ürünü parmağıma alıp göstermek çok mantıklı gelmiyor o zaman aslında yanıltıcı bir görsel meydana çıkıyor. Bir iki sürtmede elime gelen renkler çok iç açıçıcı değil. İlginç kısmı açık olan renk koyu renklerden daha pigmentli ona çok şaşırdım. Pudrası ise bence aydınlatıcı olarak kullanılabilir çünkü simli ben simli bir pudra sevmiyorum. Allık kısmına gelirsek eh işte çok kötü değil mükemmelde değil. Ben Maybelline'den daha kaliteli ürünler bekliyorum. Ücret olarak indirimsiz hali 40Tl bence verilen parayı çok hakettiğini düşünmüyorum. The Balm'ın paletlerinin indirimli halini alırsanız bin kat daha başarılı sonuçlar alacağınızdan eminim. Beklediğim sonucu vermedi kusura bakmasınlar. Makyaj markalarının ürünlerini çıkartırken daha dikkatli olmaları gerektiğini düşünüyorum. İsim markalaşmak önemli değil kimsede bunu anlamayacak kadar kör değil. Sadece maskaralarını her zaman başarılı bulmuşumdur. İşte böyle arkadaşlar güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle...

Sevgiler,
Ebru





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder