13 Ekim 2014 Pazartesi

M.A.C. Style Powder Blush




Merhaba Arkadaşlar,

Harika bir gün diliyorum hepinize :) İlk Mac Style Powder Blush ,alışverişimi N11.com üzerinden yapmış bulunmaktayım. Kampanya yaptıkları için çok uygun bir ücrete aldığımı söylemeliyim. Ayrıca orjinal olmasıda beni çok mutlu etti. İki ürün daha aldım ilerleyen zamanlarda sizlerle paylaşacağım. Bu aralar turuncu renge bayılıyorum. Bu kadar güzel bir renk olmasını tahmin etmemiştim aşağıda göreceksiniz bayıldım :) Gerçi el üstünde ışığı ayarlayamasamda yanaklarda mükemmel bir duruşu var. Mac'in kalitesi tartışılmaz sanırım bana önerebileceğiniz başka ürünler varsa paylaşırsanız sevinirim. Özellikle kendime yılbaşı hediyesi fondöten alacağım ama karar veremiyorum bu konuda fikir verirseniz harika olur.

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder