16 Ekim 2014 Perşembe

GEÇMİŞ DOĞUM GÜNÜ MAKYAJIM



Merhaba Arkadaşlar,

Bugün resimleri karıştırırken gördüm ki doğum günümde yaptığım makyajı paylaşmayı unutmuşum :) O kadar da özenerek yapmıştım aklımdan tamamen çıkmış hemen yayınlamak istedim. Gerçi her geçen sene bir yaş daha yaşlansakta sağlıklı,huzurlu zamanlar geçirmemiz daha önemli diye düşünüyorum. Benim biraz ameliyatlarla rahatsızlıklarla geçse bile yinede güzel bir sene geçirdim. En azından doğum günümde sevdiklerim yanımdaydı bundan daha güzel bir duygu olamaz.

Gelelim makyajıma normalde çok koyu yada ağır göz makyajlarını gece dışarı çıkmadığım zamanlarda kullanmayı sevmiyorum. Özel bir gün olduğu için evde bile olsam birazcık abartmış olabilirim :)



Birde şu kimse evde yokken kendi kendimi çekememe durumuna bir çözüm bulabilsem çok iyi olacak..


Çatlamış dudaklarımda bir harika gözüküyor dimi! Yaz ayı olmasına rağmen nemlendiricide kullansam bende pek işe yaramıyor. Birde üstüne açık renk ruj sürünce durum aşağıdaki gibi :) Ama yinede turuncu rujlara bayıldığım için sürmeden edemedim ne yapayım..


Ah ah doğum günü kızı olup kendi resminde kendi kendine şirinlik yapan biri var karşınızda aslında doğal olan resimler daha mı güzel düşünmüyor değilim :) Kendimi beğenmek için birşeyler bulmam gerek :) Herkes için çok güzel yaşlar diliyorum.


Umarım beğenmişsinizdir. İyi Akşamlar diliyorum.

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder