9 Haziran 2014 Pazartesi

YAZIN TREND RENGİ MAVİ


Haziran geldi havalar ne zaman düzelecek diye hepimiz bekliyoruz. Hiç beklenmedik yağmurlar yaşandı dünyanın dengesi bozuldu diye düşünenlerdenim. Neyse sıkıcı konuları bir kenara bırakacak olursam ben aslında pek mavi rengi kullanan biri değilim gerçi arkadaşlarım çok yakıştığını söylerler :) Bu yazda cıvıl cıvıl renkler bizlerle olacaklar. Özellikle bu yaz mavi,buz mavisi gibi tonlar çok moda olacak gibi gözüküyor. 


Genelde benim gibi tontiş bayanlar :) için ve her ürününü bayılarak giydiğim Adil Işığın Love My Body tam bize göre bir mağaza olduğunu düşünüyorum. Üzerimdeki tuniği aldım ve sanırım yaklaşık bir sene önce ama renginde yada penyesinde hiç bir bozulma olmadı. Pantolonlarına bayılıyorum sürekli yıkanmasına rağmen hiç eskimiyor. 


Çantam yine her zaman ki gibi Nine West bence on tane uygun ürün alacağınıza iki tane böyle çantanız olsun yeter. Zamanını tam hatırlamıyorum ama belki üç sene olmuştur ve hala ilk hali gibi üstelikte yıkandı :) Ben severek kullanıyorum ve çok memnun kaldım.

Ayakkabılarımsa Bambiden almıştım ben leoparı seviyorum kombinlerin altında çok şık duruyor. Yalnız ince çorapla giyildiğinde ayaklarımın arkasını vurdu. Arka kısmı biraz sert sanırım o yüzden çok sevmeme rağmen arada bir giyebiliyorum. Sanırım ben yine bu yaz parmak arası terlikleri bırakamayacağım :) En güzeli kendinizi rahat ettiren hangi ayakkabıysa onu tercih etmeniz.



Günün makyajınıda ekledikten sonra yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım. Yaz geldi bir ara rengarenk bir makyaj denemesi yapacağım bakalım nasıl olacak :) Herkese sağlıklı ve güzel bir hafta diliyorum. Umarım kombinimi beğenmişsinizdir.

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder