16 Haziran 2014 Pazartesi

GÜZELLİĞE GİDEN YOL BEBEK'TEN GEÇİYOR & MOS BEBEK!


Güzelliğe giden yol artık bebekten geçiyor. Neden mi? :) Artık Mos Bebekte!!!
Doğan ÇELİK'in devralması ile birlikte değişim rüzgarları başlayan Mos, Bebekte kendisini sabırsızlıkla bekleyen güzellik tutkunu bayanlarla sonunda buluştu. Sizler için gidip yerinde inceleme yaptım. Doğan Bey olmak üzere 15 kişilik tasarım ekibi, profesyonel makeup artistleri ile sizlere eşsiz bir hizmet sunuyorlar. Üstelik sosyal medya alanıylada kendilerini bir adım öne çıkartıyorlar. Gelen kişilerin karasızlıklarını,kafa karışıklıklarını tabletlerdeki örneklerle birleştirip tecrübeli kadrosunun sunduğu fikirlerle birleşince sonuç muhteşem oluyor. Önemli bir not Doğan Bey sadece Salı ve Cuma günleri Bebek Mos'ta :)  

Uzun yıllar Mos bünyesinde hem sanat ekibine hizmet vermiş hem de eğitmenlik yaparak Mos vizyon sahibi genç yetenekleri yetiştirmiş Ali TACİR ise Mos Bebekte Salon Yöneticisi olarak tüm güzellik tutkunlarıyla her gün bebekte buluşuyor. Salonun iç dizaynı muhteşem ferah konforlu ve iç açıcı.  

Arkadaşınızın saçları yapılırken sıkılmayacağınız çayınızı ve derginizi ve güzel ikramlarınızı alıp çiçekler içerisindeki bahçesinde otururken vaktin nasıl geçtiğini anlamayacaksınız. Benim evdeki tercihim de beyaz renk olduğunu herkes çok iyi biliyor :) İçeri girerken beyazın yansıttığı huzuru ve güveni ben daha önce hiç bir salonda görmedim. Her bayan kendini özel hissetmek ister ve bunu sağlayan Mos ekibine kendi adıma çok teşekkür ediyorum. 

Size bir sır vereyim hemen makeup artisti inanılmaz güzel makyaj yapıyor :) İnsanın gözlerinden anlarsınız ya ne kadar tecrübeli olduğunu işte o kişi Mos'un güler yüzlü makyaj uzmanı Aynur Hanım. Mac ve Kyrolan ürünleri ile harika gelin ve günlük makyaj uygulamaları yapıyorlar. Bütün ürünleri alıp gidesim geldi hepsi birbirinden güzeldi :)



Gelelim bu güzel günün sonuna bugüne kadar kaç salona gittiysem saçlarımı düzgün kesemediler. Sanırım günün en şanslı bayanı bendim Doğan Beyin profesyonel ellerine bıraktım saçlarımı :) Sonuç aşağıda gördüğünüz gibi :) Ben ve yeni saçlarım karışınızdayız umarım beğenmişsinizdir.
  
Bu arada Mos Bebek facebook için TIK TIK ve internet sitesi www.moskuafor.com.tr 

Adres: Bebek Mah. Cevdet Paşa Cad. 17/A 1183 Beşiktaş




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder