17 Haziran 2014 Salı

Wet n Wild E334



 Herkesin sabırsızlıkla beklediği bu markanın ürünlerini merakımdan daha önce almıştım. Sanırım o kadar makyaj malzemem var ki hangi birini kullanacağımı şaşırıyorum :) Çok abartmaya gerek yokmuş diye düşünüyorum. Gerçi özel günlerinde arkadaşlarıma kuzenlerime makyaj yaptığım için bitirebilirim. Pigment konusunda bu minik palet ciddi başarılı. Bir kere fırçanızı değdirmeniz yeterli oluyor.


Tabi benim en çok sevdiğim kahve ve altın tonu oldu diğer farlar gibi fazlaca aldım ve sürdüm sonuç çok fena o kadar çok geldi ki çıkması ayrı bir sorun oldu :) Buda demek oluyor ki kalıcılığı da çok çok iyi :) Sabahtan akşama kadar bozulmadan kalabiliyor. Marka olarak güzel ürünler çıkarmış. Birde en çok sevdiğim kalem rujları ben bu aralar takıldım kaldım hepsi benim olabilir :)


Herkese güzel bir gün dilerimmm :)

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder