24 Haziran 2014 Salı

BLOGGERLARLA RAMAZANA HOŞGELDİN EVENT'İ




Harika bir cumartesi gününden sonra hala pazartesi sendromu yaşıyorum sanırım :)  O kadar güzeldi ki inanılmaz eğlendik. Sanırım en son can arkadaşım Esram'mın etkinliğinde bu kadar eğlenmiştim. Bu güzel etkinliğin sahipleri Sendeincel ve Egegüzelimorhastasına çok ama çok teşekkür ederim. Kendilerini takibe almak isterseniz isimlerinin üstüne tıklamanız yeterli olacaktır.

Tavsiye evine ilk kez gittim ve koltuklardan tutun süslemelere kadar harika bir yer. İnsan kendini çok rahat hissediyor. Güzel iki meleğimizde harika bir masa ve süslemelerle karşıladılar. Ayrıca samimiyetleri,güler yüzlü oluşlarıda çok güzeldi. Bizler için çok uğraşmışlar inanılmaz güzeldi bir sürüde hediyeler verdiler :) Biliyorsunuz ki hediyeleri ikinci yazımda yayınlıyorum en kısa zamanda :) İlk kez ramazan ayına bu kadar güzel gireceğiz. Gerçek dostlukların kurulduğu bu güzel etkinlikte var olan bütün arkadaşlarım iyiki gelmişler onlar olmasalardı sanırım bu kadar gülemezdim :) Özellikle Reçelim inanılmaz komikti :))

Şekerler herşey için tekrar teşekkür ederim. İyi tanışmışız emeğinize ellerinize sağlık.

Sevgiler,
Ebru







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder