26 Haziran 2014 Perşembe

MODA'NIN KALBİ STİLGİYİN.COM'DA ATIYOR!




Moda demişken akla sizinde bildiğiniz gibi güzel son moda ayakkabılar, çantalar, kozmetik ürünleri ve aksesuarlar geliyor değil mi? İşte bu noktada devreye www.StilGiyin.com  giriyor. Neden mi stilgiyin, çünkü sürekli dolaştığımız bir çok siteyi bir araya getiren mükemmel bir arama motoru :) Siteye giriş yapıldığında karşılaşılan arama çubuğuyla arama yapılarak, arzu edilen ürün markası, çeşidi ve rengi fiyatlarıyla listelemek mümkün. Bu listeleme için gerekli olan tek şey istenilen ürünün ne olduğuna dair birkaç anahtar kelime yazmak. StilGiyin ziyaretçilerine istedikleri ürünleri kategoriler altında keşfetme şansı da veriyor.

Benim internetten alışveriş yapma çılgını olduğumu artık herkes çok iyi biliyor. Stilgiyin arama moturuna kavuştuktan sonra sadece istediğim ürünü ve özelliklerini yazarak bir çok siteye ulaşma şansı yakalıyorum. Ayrıca bunu keşfettikten sonra ben ne yaptım :) Hemen bir alışveriş bunuda ayrıca size güzel bir stil postu yaparak yayınlayacağım. Saatlerce o sitede ne var diğerinde daha güzel bir ürün bulabilirmiyim düşüncesi ile bilgisayarın başından ayrılamazken arama moturunu kullanarak sanırım yarım saatte bütün alışverişimi tamaladım.


Yukarıda gördüğünüz gibi gerçekten modanın arama motoru :) Herşeye o kadar kolay erişebiliyorsunuz ki sonunda sepetinizde bir sürü güzel ürün, bir bakmışsınız sizlerin olmuş :) Ayrıca indirimde neler var ah kaçırdım gibi korkularımız ortadan kalkmış oluyor. Ben çok memnun kaldım ve herkese canı gönülden tavsiye ederim.

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder