17 Mayıs 2014 Cumartesi

SOMA KAZA DEĞİL CİNAYET


Başından beri bildiğimiz bir cinayetin tescilini bugün yetkililer verdi. Gerçekten çok şaşırdım bu ülkede daha öncede olaylar olmuş ama gerçekler hep gizlenmişti. Gerçi bunu tebrik etmek gerekir mi tabiki hayır zaten normali suçluların suçlarını çekmesidir. Suçlular idamda edilse, hayatlarının sonuna kadar hapiste de yatsalar hiç biri o yüreği güzel insanları geri getirmeyecek.

Bende babamı küçükken kaybettim ve ani bir ölüm şekli ile yani o bebeklerin psikolojisini hükümetin verdiği para mı düzeltecek yardım bile alsalar sonuçta her zaman bir yanları eksik kalacaklar. Önce hayal kuracaklar belki bir gün geri döner diye zaman geçtikçe büyüdükçe yavaş yavaş inanacaklar ve kabul edecekler. Hayatlarının her noktasında babalarının eksikliklerini hissedecekler bunun vebalini kim verecek nasıl verecekler. En başından beri siyaseti karıştırmadık belki ama bu insanların bu kadar ellerini kollarını sallayarak bu kadar rahat bu kadar bencilce hayatlarını sürdürmeleri paralarını madeni sağlamlaştırmaya değilde gökdelenlere yatırmaları kıçı kırık 90 TL'lik sensörleri bile almamaları vs vs vs bunları artık biliyoruz. Sığınak odaları kaçış odaları yok madenin içi yanıcı odunlarla kaplı ama sadece biliyoruz bunları bilmek bize yüreği güzel insanları geri getirmeyecek. Suçluların suçlarını çekmesi hak ettikleri yere tıkılmasını hepimiz istiyoruz. Bunun haricinde artık kimse ölmesin kimse yetim kalmasın diye devletin diğer ocaklarıda kontrol etmesi gerekiyor. İşte bu konuda sadece umut edebiliyoruz. Ben şahsım olarak artık bu ülkenin nereye gittiğini bilmiyorum ve şunu bilin şansa yaşıyoruz. 

Maddi durummumuz ne olursa olsun hepimiz bir smsle bile olsa o çocuklara yardım edelim. Biliyorum ki benim gibi yürekli insanlar çoktan yardımlarını yapmışlardır. Sayımız çok değil ama yinede bu bana birazda olsa geleceğimiz yada çocuklarımızın geleceği için umut veriyor. Allah mekanlarını cennet etsin ve bundan sonra iyilik melekleri ailelerinin üzerinde olsun.

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder