30 Mayıs 2014 Cuma

FARMASİ BB KREM VE GÖZ KREMİ İNCELEMESİ




Herkese öncelikle güzel bir hafta sonu diliyorum. Makyaj alışverişi yapmayı çok seviyorum bir çok ürüne sahibim. Daha öncede ürünlerin aralarındaki  farklarını inceleyen bir yazı yayınlamıştı. Ayrıca bir çok bb krem kullandım. Genelde üstüne hep  fondöten sürmeden evden çıkamadım. Benim en büyük takıntım malzemelerimin kokusu bazı ürünlerin kokuları gerçekten çok ama çok kötü o yüzden ne kadar başarılı olsalarda benim tercihlerim arasında yer almıyorlar. 


Bu bb krem için şunu söyleyebilirim. Mükemmel, harika ve çok güzel kokuyor :) Bu kadar başarılı bir bb krem daha henüz görmedim kapatıcılığı olağan üstü ayrıca koklamaya doyamıyorum birde üstüne sadece bir pudra ile çok güzel oluyor. Sanırım artık  fondöten sürmeyi bırakacağım diye bilirim. Özellikle yaz ayında tercih edilmesi geren bir ürün olduğunu düşünüyorum. İçerik olarak bilgi vermem gerekirse Ultra hafif formülüyle gözenekleri tıkamadan cilt kusurlarını kapatır, içerisindeki macademia özü ile gün boyu nemlendirir. Vitamin B3 cilde doğal bir parlaklık kazandırırken, yulaf özü cildi besleyerek onarmaya yardımcı olur. SPF 15 güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur. İpek protein sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar. Kolajen ve Argan Yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur.



İşte bir muhteşem ürün daha :) Ayrıca kendi kendime neden daha önce bu markayı duymadım diye kızıyorum. Bu güzel göz kremine her şey diyebiliriz. BB göz kremi, kapatıcı ve gözlerdeki ince çizgileri kapatmakla birlikte torbalarında azalmasına yardımcı oluyor. Tabiki kreminde kokusu bir muhteşem sanırım bundan sonra farmasi benim her zaman ilk alışveriş yapacağım yer olacak. İkisinide çok severek kullanıyorum umarım hemen bitmezler :) 


Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder