11 Mayıs 2014 Pazar

REAL TECHNIQUES FIRÇA SETİ



Gratis ve indirim derken alışverişimde neler aldığımı sizlerle paylaşacağım. Bu seti almayı çok istiyordum ama çok fırçam olduğu için kendimi tuttum :) Derken evet yaptım yine bir çılgınlık hi hi. Henüz kullanma şansım olmadı ama en yakın zamanda hemen deneyeceğim.


Bu fırçaların en sevdiğim özelliği çok yumuşak olması kullandığınız ürünleri en az şekilde tozutuyor olması. Özellikle burun bölgemi kontürlemekte çok zorluk çekiyordum artık yeni fırçam var ve işim çok kolaylaştı :) Ufak bir alışverişte yapsak biz bayanlar çok mutlu oluyoruz değil mi? Yani ben çocuklar gibi her yeni ürün alışımda mutluluktan havalara uçuyorum. 


Herkese güzel bir hafta diliyorum :) Eminim benim kadar herkes fırçalarını seviyordur.

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder