7 Mayıs 2014 Çarşamba

RAEN HERBAL FACE CREAM


Makyaj yapan biri olarak cilt bakımıma özen göstermeye çalışıyorum. İnternet alışverişini ne kadar çok sevdiğimi blogumu takip edenler yani sizler çok iyi biliyorsunuz :) Sürekli marka yüz kremleri kullanıyordum ama bazıları sivilce yapmaya başladı. Bu yüzden internetten araştırmalarımda Raen markasına ulaştım ve denemek istedim bir tane aldım :) Öncelikle bu ürünü almamdaki sebep tamamen bitkisel bir ürün olması sabah akşam yüzüme uyguladım tabi öncesinde cilt bakımı yaptım. Diğer ürünlerden Raen'i ayıran bence nemlendirme süresinin uzunluğu bütün cilt yapıları için uygun diyebilirim. 


İçerisindeki maddelerde çok önemli Hindistan cevizi yağı türevleri, Zeytin yağı türevleri, Zeytinyağı, Gliserin, Fındık yağı, Distile su, Esansiyel zeytin yaprağı yağı içeriyor. Bizim içerik haricinde dikkat ettiğimiz ürünün miktarı tam 200 Gr. buda sanırım bana bir hayli yetecek gibi gözüküyor. Kullandığım ve memnun kaldığım için size canı gönülden önerebilirim. Eğer sizde ürünlerin devamını görmek isterseniz TIK TIK :) Önemli olan doğru ürün ve içerisindeki doğal maddeler sanırım bundan sonraki alışverişimde tonik olacak biri bizi durdursun :) Artık bitkisel ürün kullanma zamanı diyorum. 

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder