27 Mayıs 2014 Salı

GÜNÜN MAKYAJI KIRMIZI RUJ




Herkese Merhaba,

Genelde sadece makyajı sevmeme rağmen arada bir böyle aklım kırmızılara gidiyor. Genelde göz yapıma koyu renklerde yakışıyor ama gündüz dışarı çıktığım için bence ağır kaçabiliyor. Makeup Forever'ın bu kırmızı rujunu çok beğenerek kullanıyorum.


Eyeliner sürülmesi kolay ama el alışkanlığı isteyen bir makyaj ürünü. İlk zamanlarda bende yamuk yumuk çekiyordum :) Zamanla alıştım hatta başkalarına makyaj yaparken bile çok kolay uygulayabiliyorum.


Göz kapağının geniş olması renkleri kullanmak için çok uygun oluyor. Benim göz yapımdaki herkes 4 renk farı çok rahat uygulayabilir. Resimleri kendim çektiğim için çok başarılı olmayabilir lütfen kusura bakmayın :)


Umarım beğenmişsinizdir. Hepinize güzel bir gün diliyorum. :)

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder