20 Mayıs 2014 Salı

GÜNÜN STİL POSTU İNCETOPUK



Büyükadaya gitmişken stil postu için fotoğraf çektirmesem olmazdı. Yaza adım attığımız bu günlerde adaya gitmek çok güzel oldu. Derecenin yükselmesi ile deniz,kum ve güneş sezonu açılıyor. Yalnız çok sıcak havada adayı gezmek çok zor oluyor. Şuanda en güzel zaman adayı gezmek isteyenler gidebilirsiniz. 



Bu sevimli çantamı İncetopuk sitesinden aldım. Ben tasarım ve farklı çantalara bayılıyorum. Sanırım çok param olsa sitedeki diğer bu şekilde olan çantaların hepsini alabilirdim :) Önce acaba dedim kalitesi nasıl dedim ilk defa bir siteden çanta alıyorum ve kalitesi mükemmel tebrik ediyorum. Ayrıca genelde korktuğum alışveriş yaptıktan sonra kargoların geç kalması ama birde ne göreyim ertesi gün hemen geldi :) Sanırım 1 haftadır aynı çantayı takıyorum :)


Ayakkabı konusunda Superga almayı çok istiyordum gold rengini görünce dayanamadım. Uzun zamandır bu kadar rahat bir ayakkabı giyindiğimi hatırlamıyorum. Almayı düşünüyorsanız hiç düşünmeyin direk alın. Bu arada Zizigoda aveyalılara indirimde var çok uygun bir fiyata sahip oluyorsunuz. 


Umarım kombinimi beğenmişsinizdir. Unutmadan kolyemide söylemeden geçemeyeceğim :) Onuda Modapikten aldım :) 

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder