20 Aralık 2014 Cumartesi

Bademle Buduk Çay Partisi Sponsorları-1

Merhaba Arkadaşlar,

Yeni iş dolayısı ile çok fazla ilgilenemedim meğer ne kadar özlemişim. Hafta sonu olur olmaz hemen yazılarımı yazmaya başladım. Evettt nerde kalmıştık Bademle Buduk yani Elif'in güzel etkinliğindeki sponsorlara geldi sıra aslında bir post yapmak istedim sonra düşündüm ki o kadar sponsor var iki bir kaç parçaya bölebilirim hem sizde sıkılmadan okuyabilirsiniz. Hepsini açıklamaları ile ve ayrıca markaların linklerini vererek yazdım. Şimdiden iyi okumalar diliyorum. Lafı çok uzatmayacağım yapımda yayında emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Elif o kadar uğraşmıştı ki uzun zamandır bu kadar kaliteli markaları bir arada görmemiştim. Tebrik ederim tekrar seni ellerine sağlık. Bir sonraki postta görüşmek dileği ile kendinize kocaman iyi bakınnnnn :)


Gülsha daha önce farkı markaları denemiştim boyut olarak ve tatmin edici gül suyu cildinize çok iyi geliyor. Ben ellerimde de kullanıyorum yani aslında ilk zamanlarda bu kadar alternatif yokken güzelleşmek ve cildi arındırmak için gül suyu kullanılırmış. Diğer ürünlere ulaşmak için Tık Tık.

Koroplast inanılmaz işere yarayan ürünlerle aramızdaydı çok beğendim sanırım bütün gerekli mutfak gereksinimlerimi tamamlamış oldum. Ayrıca limonlu çöp torbasını sürekli kullanıyorum arada çileksinide alıyorum. İnanılmaz sağlam ve harika bir kokusu var o yüzden ben çok severek kullanıyorum. 


   Aubrey markasını ilk kez deneyeceğim sıra hemen gelsin istiyorum. Hanımeli şampuanı ve        ürünlerinin organik olmasını bakalım heyecan verici deneyip yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.

Pastel şahane bir paket göndermiş bizlere bayılldımmm :) Henüz ikili setini denemedim ama diğer sarı renkli olan göz kalemini denedim kesinlike şimdiden tavsiye ediyorum. Detayları paylaşacağım :)

Farmasi sürekli kullandığım ve ürünlerinden memnun olduğum bir diğer marka yeni ambalajlara bayıldım pudra maskara ve ruj ayrıca el kremi var çok ayrıntı vermiyorum :) Hepsini yazacağım birazcık sabredin.

Bebak bu harika üçlü set ile bizlerle birlikteydi kutusu o kadar güzel ki açmaya kıyamadım yüz temizleme jeli ve makyaj çıkartma suyunu şimdiden merak ediyorum.

Selin Kozmetikte inanılmaz bonkör davranarak süper hediyeler göndermiş, Ufak kolonyalara temizleme jellerine bayıldım çünkü her zaman çantada taşıyabileceğiniz ürünleri tercih ediyoruz. Işıltılı vücut spreylerini denedim ama yazın özellikle denemek için sabırsızlanıyorum.

Lr ah ne söylesem az sanırım böyle bir markayı nasıl daha önce duymamışım kendime kızıyorum şuanda bu kadar kaliteli ürünleri olması beni benden aldı hele parfüm şahane diyebilirim. Daha önceki postumda farlar hakkındaki düşüncelerimi paylaşmıştım. Mutlaka diğerlerinide kullandıktan sonra sizlerle paylaşacağım.

Revigen markasını ben ilk kez duydum ayrıca şampuanınıda kullanmaya başladım. İlk kez minicik bir parçası bu kadar köpürttü saçlarımı çok ilginç ve hoşuma gitti diğer ürünlerinide deneyeceğim.

Yves Rocher ilk kez ürünlerini deneme fırsatım oldu farların pigmentlerine ba-yıl-dım ilk sürdüğüm gibi akşama kadar hiç bir bozulma yapmadı harika, maskaram şuanda çok olduğu için bozulmasın diye açmadım. Rujun rengide bir harika ilerleyen postlarda tek tek ürünlerden bahsedeceğim.

Eeose  cilt bakımı konusunda iddalı olan bu marka cilt temizleme kozalarını daha önce hiç kullanmadım çok merak ediyorum. Deneyip en kısa zamanda yorumlayacağım.

Cosmed her zaman bloggerlara destek veren ürünlerininde kaliteli olduğunu düşündüğüm harika bir marka. Bu ürünler bende yoktu çok merak ediyorum. En kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.

Tepperware harika ürünleri olan bir markaymış ilk kez duyuyorum açıkçası sağlıklı plastik olması gerçekten çok güzel. Birde saklama kabı var onuda ayrıca daha sonra sizlerle paylaşacağım.Ayrıca bir çok ürün seçeneği bulunmakta.

Nar Gourmet ambalajı harika saf zeytinyağı göndermiş. Ben daha önce başka markaları denemiştim ama eminim diğer ürünleri gibi Narın bu ürünüde harikadır. Henüz açmaya kıyamadım diyebilirim :)






1 yorum:

  1. Bu kadar sponsorlar nasıl elde ediliyor, biraz tüyo verin. Onlar mıs size ulaşıyor siz mi onlara

    YanıtlaSil