1 Mayıs 2014 Perşembe

JOHSON'S BABY KOLONYA

Yaz aylarına yaklaştığımız bu günlerde bazen parfüm yerine daha çok hafif kokuları yada kolanyaları tercih ederiz. Ben açıkçası yaz aylarında daha çiçeksi yada edp yerine edt olan parfümleri tercih ediyorum. Mutlaka çok sıcaklarda ter kokusu ile ağır parfümlerin birleşimi hoş olmayan sonuçlar getirebiliyor. Parfüm kullanmıyorsam kesinlikle çantamda Jansons' Bayb kolanya mutlaka oluyor. Hoş kokusu yaz ayları için bana göre çok ideal. Ben gelende Ocean'ı tercih ediyorum denemek için Floral'ı aldım. Bitsin diye bol bol kullandım :) Bana göre en başarılı kokusu olan Ocean oldu. Aslıda bence hem erkek hemde bayanlar bu kolanyayı tercih edebilirler. Yaz aylarında daha fresh kokmak için sizlere önerebileceğim en başarılı kolonya diyebilirim.

Sevgiler,
Ebru 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder