23 Kasım 2016 Çarşamba

Yves Rocher Mat Far Sersi


 Merhabalar,

Yves Rocher ürünlerini uzun zamandır kullanıyorum ve markanın ürün kalitesini çok seviyorum. Mat formda ki rujları çok severek kullanırken son zamanların trendi ise mat farlar oldu. Bu konuda ülkemize yeni gelen seriyi benimde deneme şansım oldu. Bu seri de özellikle bütün renklere bakarken bir renk o kadar ilgimi çekti ki :) Gelin size biraz farlardan tek tek bahsedeyim.


İlk rengimiz hayat kurtarıcı kahverengi resimlerini çekerken formu bozulmasın diye renklerini gösteremedim kusura bakmayın ama youtube bir videomda gösterdim oradan izleyebilirsiniz.

İşte benim en en en sevdiğim renk bir makyajı nasıl yumuşatırsınız yada katlanma bölgesine ne sürebilirim derseniz koşa koşa gidip alın derim :))

İtiraf etmeliyim ki aşağıdaki iki renkten biri allık ve büyük ihtimalle en alttaki :)) ama biz biliyoruz ki allıklar da far olarak kullanılabilir. Biri gül kurusu rengi diğeri ise kremit ve turuncunun arasında bir ton kısacası ben mat seriyi çok beğendim ve devamına da bakacağım.

Sevgiler,
Ebru


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder